مخالفت مجیدی با شروع مجدد مسابقات لیگ برتر/ میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد نیستیم



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران مخالفت خود برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.

 به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار متنی در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد مخالف شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال است.

 

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از اواسط اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا متوقف شد و در حالیکه روز به روز به قربانیان ویروس کرونا افزوده می‌شود قرار شده از ماه آینده مجددا از سر گرفته شود.

 

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت دو روز پیش اعلام کرد تیم‌های لیگ برتری به مدت سه هفته تمرینات را پیگیری کنند و ۹ هفته‌ی باقی مانده لیگ برتر در ۴۵ روز انجام خواهد شد.

 

یک روز پس از صحبت‌های حریرچی، متین قوسی از استعدادهای برنامه ستاره ساز براثر ویروس کرونا درگذشت. درگذشت این استعداد جوان موجب شد تا چهره‌های فوتبالی اعم از بازیکنان و سرمربیان با بازنشر این خبر اعتراض خود را به شروع مسابقات نشان بدهند.

 

مجیدی با انتشار تصویری از مرحوم قوسی خطاب به دکتر حریرچی و مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به بازگشت مسابقات در روزهای کرونایی معترض شد و معتقد است این تصمیم بازی با جان فوتبالیست‌هاست.

اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

 

میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم

هروویه میلیچ در واکنش به انتشار اخباری درباره احتمال جدایی از استقلال اظهار داشت: من و دیاباته اصلاً در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم. نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی‌مان نگران می‌کنند. من و دیاباته هر بار هم که با هم حرف زدیم، صحبت از دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتونیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم.

 

وی افزود: ما هر دو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم. من و دیاباته حداقل در این 10 روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چگونه انجام می‌شود!

 

بازیکن کروات تیم استقلال ادامه داد: هواداران نگران نباشند، چون من سه روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم، بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم.

 

میلیچ در پایان گفت: ضمن تشکر از مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عزم جدی خودش را برای پرداخت مطالبات ما نشان داده است، بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم. تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه‌های قبل پرداخت نشده و بد قولی انجام شده بود، سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید به شدت به دنبال انجام تعهدات است.

 

باشگاه استقلال: به دلیل محدودیت‌های بانکی یک جا نمی‌توانیم پول دیاباته را پرداخت کنیم

باشگاه استقلال در مورد مطالبات مهاجم سنگالی‌اش توضیحاتی را در کانال رسمی خود منتشر کرد. در توضیحات باشگاه استقلال آمده است:

 

«این باشگاه با توجه به اولتیماتوم وکیل دیاباته تمام تلاش خود را انجام داد و روز گذشته نیز مبلغ 40 هزار دلار به حساب ایشان واریز شد.

 

باشگاه به‌طور مستقیم و از طریق مدیر روابط بین‌الملل با وکیل شیخ دیاباته در ارتباط است و به او توضیح داده شد از آنجایی که حجم مطالبات بالاست و به خاطر محدودیت‌هایی که در واریز وجه وجود دارد، حواله‌ها باید کمتر از 10 هزار دلار باشد و امکان پرداخت پول به صورت یک جا مقدور نیست و در صورت واریز بیشتر از این سقف به صورت یک جا امکان برگشت خوردن پول یا مسدود شدن حساب وجود دارد.

 

پس از توافق با وکیل دیاباته مابقی مطالبات مزبور از روز یکشنبه به صورت پارت‌های 10 هزار دلاری به حساب وی واریز می‌گردد و مشکلی بابت پرداخت پس از تاریخ 26 اردیبهشت وجود ندارد.

 

باشگاه استقلال ضمن تقدیر از دیاباته و وکیل وی جهت حسن نظر و همکاری اعلام می‌دارد با حمایت حامی مالی جدید این باشگاه مشکلی برای پرداخت دستمزد معوقه دیاباته حتی به صورت یک جا وجود ندارد و تنها محدودیت‌های بانکی مانع از این قضیه می‌باشد که آنهم با هماهنگی‌های لازم با شیخ و وکیلش مرتفع شد.

 

باشگاه استقلال با هوادارانش صادق است و اعلام می‌دارد با اینکه عده‌ای قصد داشتند با کارشکنی مانع از پرداخت مطالبات دیاباته و فراری دادن او از استقلال شوند، اما باشگاه همه تلاش خود را انجام داد تا این بازیکن به سرنوشت بعضی از ستاره‌های سابق دچار نشود».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------