بازیکن سایپا کرونا گرفت/ ابتلای 7 بازیکن گل گهر به کرونا؟



اخبار,اخبار ورزشی,تیم سایپا
تست کرونای یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال سایپا، مثبت اعلام شد.

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم فوتبال سایپا روز گذشته برای از سرگیری تمرینات خود به‌منظور حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، تست کرونا دادند.

 

جواب تست‌ها امروز اعلام و بر اساس آن نتیجه تست یک بازیکن جوان تیم سایپا که نامش فاش نشد، مثبت شد.

 

بر این اساس باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی تمهیدات برای مراقبت و درمان سریع این بازیکن جوان اندیشیده شده تا وی هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

 

تست کرونای پرسپولیسی‌ها منفی بود

 پاسخ آزمایش‌ تشخیصی کرونا برای تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته در نمونه‌گیری شرکت کرده‌اند، منفی بوده است و به این ترتیب باید گفت آنها در صحت و سلامت کامل از جهت عدم ابتلا به ویروس کویید 19 قرار دارند.

 

تمرینات پرسپولیس با تحویل جواب آزمایش‌ها به سازمان لیگ از عصر امروز شنبه آغاز خواهد شد.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اعلام کرد؛ بازیکنان، امروز در سه گروه و  در زمان‌های متفاوت به مجموعه شهید کاظمی مراجعه خواهند کرد تا در آزمون‌های بررسی آمادگی بدنی شرکت کنند تا وضعیت جسمانی آنها از جهت فاکتورهای مختلف بررسی شود. 

 

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم و همکارانش با توجه به نتایج این تست‌ها برنامه ریزی تمرینات را با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، انجام خواهند داد.

 

در این ارتباط بار دیگر این درخواست از هواداران مورد تاکید قرار می‌گیرد که با توجه به انجام تمرینات در پشت درهای بسته به منظور حفظ سلامت خود و اعضای تیم از حضور در ورودی‌ مجموعه شهید کاظمی، جدا خودداری کنند.

 

توضیح باشگاه گل گهر درباره تست کرونا بازیکنان این تیم

مطلبی در فضای مجازی مبنی بر مثبت اعلام شدن تست کرونا، ۷ نفر از بازیکنان تیم گل گهر منتشر شده است که این مساله موجب شده است گمانه زنی های مختلفی را در خصوص این تیم مطرح شود.

 

باشگاه گل گهر در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و نتایج تست کرونا بازیکنان تیم گل گهر فردا (یک شنبه) به دست باشگاه خواهد رسید.

 

تیم گل گهر سیرجان امروز (شنبه) پس از پشت سر گذاشتن همه‌ی تست‌های کرونا، صبح امروز و در محل کمپ الیاف تمرینات خود را شروع کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------