تأیید ابتلای دو فرد دیگر به کرونا در لیگ برتر انگلیس/ آمار مبتلایان پس از آغاز تمرینات به ۸ نفر رسید



اخبار,اخبار ورزشی,کرونا در لیگ برتر انگلیس
در تازه‌ترین دور از انجام تست‌های کرونا از پرسنل شاغل در لیگ برتر انگلیس مشخص شد دو فرد دیگر نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش تسنیم، با تأیید ابتلای دو فرد دیگر در لیگ برتر انگلیس که حداقل یکی از آنها یک فوتبالیست بوده، شمار افرادی که طی یک هفته اخیر نتیجه تست کرونای آنها مثبت بوده، به هشت نفر رسید و آنها هم باید به قرنطینه بروند.

 

مطابق پروتکل پزشکی تعریف شده برای از سرگیری تمرینات تیم‌های لیگ برتر انگلیس، از یکشنبه هفته گذشته، گرفتن تست‌‌ کرونا از تمام افراد شاغل در فوتبال این کشور به صورت منظم آغاز شد و در همان روز نخست شش مورد مبتلا به این ویروس در سه باشگاه گزارش شد که نیمی از آنها در باشگاه واتفورد (یک بازیکن و دو تن از اعضای کادر فنی) بودند.

 

طبق پروتکل پزشکی مربوط به تمرینات گروهی لیگ برتر انگلیس، هر فردی که تست کرونایش مثبت شود، باید حداقل 7 روز در قرنطینه انفرادی بماند و پس از آن به تدریج می‌تواند به تمرینات برگردد.

 

بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر انگلیس، در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته از 996 تن از بازیکنان و سایر اعضای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس تست کرونا گرفته شد که در میان آنها دو نفر تست‌شان مثبت بوده است. در دور قبلی نیز 748 تست گرفته شده بود.

 

در حال حاضر تمام 20 باشگاه لیگ برتر انگلیس تمرینات خود را از سر گرفته‌اند که برخی از آنها به صورت انفرادی و برخی دیگر به تدریج و در قالب گروه‌های کوچک و مجزا از دیکدیگر کارشان را دنبال می‌‌کنند. از 12 ژوئن (23 خرداد) به عنوان زمان احتمالی از سرگیری مسابقات لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود هرچند ریچادر مسترز، رئیس سازمان لیگ برتر انگلیس اخیراً اعلام کرد اگر مشخص شود که شرایط برای ادامه مسابقات مهیا و امن نیست، مختومه اعلام کردن فصل همچنان یک گزینه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------