۱۲ عضو تیم فوتبال بادران کرونا گرفتند/ تست کرونا دو عضو تیم سپاهان مثبت شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم بادران
تست کرونای ۱۲ عضو تیم فوتبال بادران مثبت اعلام شده است.

رضا رهقی سرپرست تیم فوتبال بادران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره نتایج تست کرونای اعضای تیم فوتبال بادران اظهار داشت: دو روز پیش از همه اعضای تیم تست گرفتیم تا از امروز (پنجشنبه) تمرینات را آغاز کنیم. متاسفانه تست 12 عضو تیم شامل 8 بازیکن و 4 عضو کادر فنی تیم، مثبت اعلام شده است.

 

وی درباره برگزاری تمرینات پس از مثبت شدن تست 12 عضو بادران تصریح کرد: تمرین تیم با سایر نفرات پیگیری می‌شود، اما این 12 نفر به قرنطینه رفتند. ما کامل‌ترین تست را از اعضای تیم گرفتیم و فکر می‌کنم سایر تیم‌ها نیز به همین عدد برسند.

 

بادران در لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد.

 

تست کرونا دو عضو تیم سپاهان مثبت شد

پزشک تیم فوتبال سپاهان از ابتلای قطعی دو عضو طلایی پوشان به کرونا خبر داد.

 

علی ربیعی در این باره اظهار کرد: با توجه به معاینات روزانه و اخذ شرح حال روزانه قبل از شروع تمرینات، به وضعیت دو نفر  از مجموعه مشکوک شدیم که ضمن قرنطینه کردن آنها تست PCR انجام گرفت که نتیجه آزمایش هر دو نفر مثبت اعلام شد.

 

او ادامه داد: به دلیل مثبت شدن تست کرونا دو عضو تیم سپاهان، از بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه تمرینات تعطیل شد تا  آزمایش مجدد در روز شنبه از تمام کادر و بازیکنان انجام و پس از بررسی نسبت به از سر گیری تمرین تصمیم مناسب اتخاذ شود.

 

پزشک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: مدارک دو تست PCR نفرات تیم در نزد باشگاه محفوظ است و به ناظر پزشکی ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان و سازمان لیگ برتر ارائه می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------