سری آ از 31 خردادماه و لالیگا از 22 شهریور برگزار می‌‌شود/ اعلام رسمی تاریخ آغاز دوباره لیگ برتر انگلیس



اخبار,اخبار ورزشی,سری آ ایتالیا
از تاریخ شروع مجدد رقابت های سری A رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، در پایان جلسه بین نخست وزیر ایتالیا و سران فدراسیون فوتبال این کشور، 20 ژوئن (31 خردادماه) به عنوان تاریخ قطعی از سرگیری فصل متوقف شده رقابت های سری A تعیین شد. 

 

به این ترتیب روز شنبه 31 خردادماه شاهد بازگشت سری A خواهیم بود‌. همچنین یک هفته قبل از شروع مجدد سری A دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا انجام خواهد شد.

 

اعلام زمان برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا

بر اساس اعلام وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا دو بازی مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا روزهای 13 و 14 ژوئن (24 و 25 خرداد) برگزار می‌شوند و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود و اتفاق خاصی برای برگزاری بازی‌های سری A رخ ندهد، بازی‌ فینال جام حذفی نیز روز 17 ژوئن (28 خرداد) در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

 

اسپادافورا که 20 ژوئن (31 خرداد) را زمان از سرگیری مسابقات سری A اعلام کرد، درباره برگزاری جام حذفی ایتالیا گفت: من امیدوارم که از 13 تا 20 ژوئن بتوانیم جام حذفی را به پایان برسانیم، چون این کار می‌تواند نشانه خوبی برای مردم کل کشور باشد.

 

تنها سه بازی دیگر تا مشخص شدن قهرمان جام حذفی ایتالیا در فصل جاری باقیست که دو بازی مربوط به دور برگشت مرحله نیمه نهایی و یک بازی دیگر هم فینال این رقابت‌هاست. در دور رفت مرحله نیمه نهایی اینتر در خانه با نتیجه یک بر صفر به ناپولی باخت و یوونتوس هم در خانه میلان یک - یک مساوی کرد.

 

اعلام رسمی تاریخ آغاز دوباره لیگ برتر انگلیس

سرانجام اتحادیه فوتبال انگلیس خبر روزنامه سان را تایید و رسما اعلام کرد فصل متوقف شده لیگ برتر این کشور از روز چهارشنبه 28 خردادماه از سرگرفته خواهد شد.

 

بر این اساس در اولین بازی هفته بیست و نهم، منچسترسیتی در روز چهارشنبه به مصاف آرسنال خواهد رفت.

 

زمان بندی جدید جام حذفی انگلیس اعلام شد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد مسابقات جام حذفی این کشور به تعویق افتاد و زمان بندی جدید  این مسابقات به شرح زیر است:

 

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ 27 و 28 ژوئن( 7 و 8 تیر) برگزار می شود. مسابقات مرحله نیمه نهایی قرار شد در تاریخ 11 و 12 جولای( 21 و 22 تیر) برگزار خواهد شد.

 

فینال این مسابقات نیز قرار شد در تاریخ یک آگوست(11 مرداد) برگزار می شود. مارک بولینگهام، رئیس کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس در این زمینه گفت: تمام اقدامات لازم در زمینه حفظ سلامت بازیکنان درنظر گرفته شده است. هنوز مکان برگزاری بازی ها را مشخص نکردیم.

 

شروع فصل بعدی لالیگا از 12 سپتامبر (22 شهریور)

خاویر تباس رئیس لالیگا اعلام کرد فصل آینده این لیگ، فصل 2020-2021، از تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز خواهد شد.

 

به گزارش ورزش سه، ال‌چیرینگیتو به نقل از خاویر تباس رئیس لالیگا اعلام کرد که تاریخ شروع فصل بعدی لالیگا، فصل 2020-2021 مشخص شده و این فصل از تاریخ 12 سپتامبر یعنی 22 شهریور آغاز خواهد شد.

 

تباس همچنین اعلام کرد که تاریخ رسمی شروع مجدد فصل جاری لالیگا هم 11 ژوئن یعنی 22 خرداد خواهد بود.

 

در ویدیوکنفرانسی که توسط روزنامه مارکا ترتیب داده شده بود تباس اعلام کرد:" اگر خدا بخواهد از روز 11 ژوئن شاهد شروع مجدد لالیگا خواهیم بود. بیایید امیدوار باشیم همه چیز طبق برنامه پیش برود. ما آماده‌ایم و افراد زیادی در حال تلاش هستند تا فوتبال به شکل و شیوه‌ای جدید از سر گرفته شود. تاریخ شروع فصل آینده هم مشخص شده و آن فصل از 12 سپتامبر شروع خواهد شد".

 

جشن قهرمانی در آلمان ممنوع شد

دیتر ریتر شهردار مونیخ اعلام کرد، به دلیل پروتکل‌های اعمال شده در آلمان، قهرمان بوندسلیگا به هیچ وجه اجازه برگزاری مراسم جشن قهرمانی را نخواهد داشت.

 

در حال حاضر تیم‌های دورتموند و بایرن مونیخ درصدر جدول رده بندی آلمان به دنبال کسب عنوان قهرمانی فصل ۲‌۰-۲۰‌۱۹ هستند.

 

اولین کشوری که به تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را می‌دهد!

بعد از آنکه دولت مجارستان نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در این کشور با حضور تماشاچی، البته با رعایت پروتکل‌های تامین سلامت، چراغ سبز نشان داد، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد مسابقات فوتبال آتی در لیگ این کشور با حضور تماشاچی‌ها برگزار خواهد شد. به این ترتیب مجارستان اولین کشوری است که اجازه حضور هواداران فوتبال در استادیومها را صادر می‌کند.

 

بر اساس دستورالعمل اعلام شده، برگزارکنندگان مسابقات باید ترتیبی بدهند تا روی سکوها بین هر دو تماشاچی سه صندلی خالی وجود داشته باشد. از این گذشته هیچ هواداری نباید مستقیما و بدون فاصله روی صندلی جلویی یا پشت سری هوادار دیگری بنشیند.

 

بر اساس بند دیگری از این دستورالعمل، بازیکنان حاضر در میدان، بازیکنان ذخیره و کادر فنی و هر شخص دیگری که در میدان یا اطراف آن حضور دارد باید اخیرا تست کرونا داده و نتیجه تستش منفی شده باشد.

 

فدراسیون فوتبال مجارستان اعلام کرده اینکه باشگاه‌ها می‌خواهند با حضور تماشاچی‌هایشان بازی کنند یا بدون تماشاچی، به عهده خود آنها است. بلیط‌های دیدار فینال جام حذفی مجارستان که چهارشنبه آینده در استادیوم فرانتس پوشکاش شهر بوداپست برگزار خواهد شد به زودی به صورت آنلاین فروخته خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------