آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شفاف سازی حمایت مالی آریابرتر از استقلال + سند



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال
کارگزار باشگاه استقلال تهران در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه اسنادی را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، طی ماه گذشته همکاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران با کارگزاران جدید حواشی و اخبار فراوانی را به دنبال داشته است که پس از مشخص شدن وضعیت سرخ‌ها در قرارداد جدیدشان، آبی پوشان همچنان با مسائلی مختلفی از این حیث رو به رو هستند.

 

نزدیک به سه هفته پیش با اعلام باشگاه استقلال، شرکت جهان فولاد متین به عنوان کارگزار جدید این باشگاه معرفی شد و این شرکت در بدو عقد قرارداد با تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت پیش پرداخت و تضمین مبلغ 50 میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و برخورداری از ظرفیت های جدید درآمدزایی و ویژگی بارز حسن شهرت، به عنوان کارگزار شرکت فرهنگی ورزشی استقلال بعد از طی فرآیند یک ماهه و بررسی دقیق و تایید کلیه مفاد قرارداد از سوی وزارتخانه با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مذاکرات به عمل آمده با شرکت های صلاحیت دار به عنوان مناسب ترین شرکت انتخاب و منجر به عقد قرارداد طرفین گردید. 

 

امضای قرارداد جدید باشگاه استقلال با کارگزار جدید در حالی صورت گرفت که آنها قرارداد همکاری با شرکت آریا برتر، کارگزار پیشین را منقضی نکرده بودند و از این نظر مقررات را زیر پا گذاشتند. 

 

پس از اینکه اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه که در زمان او قرارداد همکاری با آریابرتر به امضا رسیده بود، از امضای تعهدنامه به کارگزار جدید ممانعت به عمل آورد، اختلاف نظر او با احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه عیان شد.

 

پس از اینکه از سوی سعادتمند گفته شد شرکت آریا برتر طی سال گذشته تا به امروز دینار یا حتی ریالی به این باشگاه درآمد نداشته است، این شرکت تصمیم گرفت رسید واریز منابع مالی به حساب باشگاه یا خزانه باشگاه استقلال را منتشر کند.

 

این اسناد نشان می‌دهد که آریابرتر حدود ۱۳ میلیارد تومان به استقلال کمک مالی داشته است و اینکه از سوی سعادتمند گفته شد این شرکت سعی داشته مانع از بازگشت هروویه میلیچ و شیخ دیاباته شود نادرست است چرا که در آبان ماه حتی بخشی از مطالبات این بازیکنان از سوی آریابرتر پرداخت شده بود. ناگفته نماند باشگاه استقلال تا تا به امروز رقمی نزدیک به دو میلیارد تومان از حمایت قرض الحسنه آریابرتر را تسویه کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,استقلال

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------