کنایه مهدی تاج به برنامه میثاقی بود؟/ عکس



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج
رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال پیام غیر مستقیمی در انتقاد به برنامه فوتبال برتر منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج که دوشنبه شب هفته گذشته گفت‌وگوی جنجالی، پُر حاشیه و البته نیمه تمامی با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشت، به آیتم‌هایی که قرار است امشب در این برنامه منتشر شود، واکنش نشان داد.

 

ساعاتی قبل در ویدئوی «آنچه خواهید دید» برنامه فوتبال برتر گزارش‌هایی از انتقادات مردم نسبت به اظهارات مهدی تاج و قانع نشدن آنها از صحبت‌های رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران پخش شد که احتمالا به همین دلیل او به این اتفاق واکنش داشته است.

 

مهدی تاج درست در زمان شروع برنامه امشب فوتبال برتر در یک پیام اینستاگرامی نوشت:

«کارگران مشغول کارند. پروژه تخریب ادامه دارد. امشب و فردا شب و شب‌های دگر...
حُسن گوش به فرمان‌هایِ تازه کار و ذوق زده این است که دستورات را تمام و کمال اجرا می‌کنند.
... لا اقل عاقل باش...»

 

رئیس سابق فدراسیون فوتبال این پیام را دقایقی قبل از شروع آیتم‌ها و صحبت‌ها در برنامه فوتبال برتر منتشر کرد تا به نوعی به حملات این برنامه، ضد حمله زده باشد!

 

لحظاتی پس از این صحبت‌های تاج، نخستین آیتم برنامه فوتبال برتر به گزارش مردم و انتقادها از مهدی تاج اشاره داشت تا مشخص شود از این پس، قرار است میثاقی و این برنامه با مهدی تاج زاویه داشته باشند.

 

اما اینکه منظور این جمله مهدی تاج که «دستورات را تمام و کمال اجرا می‌کنند»، به چه کسی برمی‌گردد و رئیس سابق فدراسیون فوتبال، مجری برنامه فوتبال برتر را فرمان‌بردار چه شخصی می‌داند، نکته‌ای عجیب و مبهم است که باید در آینده منتظر عنوان شدن آن از سوی او باشیم.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مهدی تاج



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------