هشتمین قهرمانی متوالی بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا/ برتری بارسلونا مقابل لگانس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بارسلونا و لگانس
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ اتفاقی تکراری را در رقابت‌های بوندس‌لیگا رقم زد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با برتری یک - صفر در خانه وردربرمن در بازی هفته سی و دوم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان در فاصله 2 هفته مانده به پایان فصل 2020-2019 ، هشتمین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها را قطعی کرد.

 

طبق معمول، لواندوفسکی برای بایرن گل زد و با گلزنی این ماشین گلزنی لهستانی در دقیقه 43، تیم باواریایی برتری یک - صفر  را جشن گرفت.

 

به این ترتیب پرافتخارترین تیم آلمانی 76 امتیازی شد و در فاصله 10 امتیازی با دورتموند، 2 هفته قبل از پایان فصل هشتمین قهرمانی متوالی و در مجموع سی‌امین قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا را جشن گرفت.

 

جالب اینکه از این 8 قهرمانی متوالی، تنها قهرمانی فصل قبل در هفته آخر قطعی شد و سایر جام‌ها، زودهنگام به دست آمد. اتفاق مهم بازی، درخشش نویر در دروازه بایرن و اخراج دیویس از این تیم در دقیقه 79 بود.

 

همچنین در بازی‌های همزمان پادربورن  یک - صفر مغلوب میزبانش، یونیون برلین شد و  به بوندس‌لیگای 2 سقوط کرد. فرایبورگ هم 2 - یک از سد هرتابرلین گذشت.

 

برتری بارسلونا مقابل لگانس

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بارسلونا و لگانس

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری 2 - صفر تیم فوتبال بارسلونا در خانه‌اش مقابل لگانس ادامه یافت.

 

در این بازی ورزشگاه خالی از تماشاگر نوکمپ، فاتی در دقیقه 42 تیمش را به گل رساند و بارسلونا پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم مسی مانند بازی قبلی و این بار از روی نقطه پنالتی در دقیقه 69 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

اخراج سرمربی آگیره، سرمربی مشهور مکزیکی لگانس در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، آخرین اتفاق رقابت را رقم زد تا در نهایت بارسلونا با تداوم روند پیروزی‌هایش 64 امتیازی شده و قاطعانه در صدر جدول بماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------