پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا در شب دبل بنزما



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و والنسیا
رئال مادرید با درخشش مهاجم فرانسوی اش توانست والنسیا را شکست دهد تا همچنان در کورس قهرمانی در لالیگا بماند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید بامداد جمعه در هفته بیست و نهم لالیگا برابر والنسیا قرار گرفت و با سه گل پیروز شد.

 

سفیدپوشان در شروع بازی توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند اما ضربات نهایی شان به شکلی نبود که سیلسن را مغلوب کند. بهترین فرصت برای ادن هازارد بود که دروازه بان والنسیا آن را دفع کرد. در حالی که مهمان حمله ای نکرده بود در نخستین موقعیت خود تیرک دروازه مادرید را لرزاند. ضربه رودریگو به تیرک برخورد کرد.

 

در ادامه بازی متعادل شد و سپس مادرید حمله هایش را آغاز کرد. در این بین والنسیا توانست دروازه سفیدپوشان را باز کند اما داور با کمک VAR  تصمیم جنجالی گرفت و گل رودریگو را مردود اعلام کرد. او معتقد بود مهاجم اسپانیایی در موقعیت آفساید گلزنی کرده است. میزبان یک فرصت خوب دیگر داشت که باز هم سیلسن مانع از گلزنی شد. دنی کارواخال که مدافع والنسیا را پشت سر گذاشت می توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

شاگردان زین الدین زیدان در نیمه دوم به دنبال گلزنی بودند اما نمی توانستند موقعیت سازی کنند تا این که در دقیقه ۶۰ در یک همکاری خوب تیمی توپ به کریم بنزما رسید و مهاجم فرانسوی به راحتی دروازه والنسیا را باز کرد. هازارد پاس گل داد. مهمان که تلاش می کرد گل مساوی را به ثمر برساند دوباره دروازه اش باز شد. مارکو آسنسیو با یک ضربه زیبا در دقیقه ۷۴ نتیجه را ۲ بر صفر کرد. گل بعدی میزبان را بنزما به ثمر رساند تا بازیکن فرانسوی دبل کند. در دقایق پایانی بازی کانگ لی با خطا روی سرخیو راموس کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و والنسیا ۱۰ نفره شد.

 

مادرید با این پیروزی ۶۲ امتیازی شد و فاصله اش را با بارسلونا حفظ کرد. سفیدپوشان با دو امتیاز کمتر نسبت به آبی اناری ها در جایگاه دوم قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------