توقف استقلال مقابل تراکتورسازی در آزادی/ فرصت سوزی سپاهان در شب تساوی شهرخودرو و برد پیکان



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال
دو تیم استقلال و تراکتور که برای حفظ اندک شانس قهرمانی خود و البته کسب سهمیه آسیا به مصاف هم رفته بودند در نمایشی که چنگی به دل نزد امتیازات را تقسیم کردند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۱ امروز شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتید که برای رسیدن به مکان های بالاتر جدول و البته رقابت برای کسب سهمیه المپیک به سه امتیاز آن نیاز داشتند اما آن چه در طول ۹۰ دقیقه رقم خورد یک بازی فیزیکی و تقریبا بی برنامه از سوی هر دو تیم بود که عملا اجاز نداد موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شود. 

 

در نیمه اول دو تیم نمایش سرد و بدون موقعیتی داشتند اما شرایط در نیمه دوم متفاوت شد و کمی بازی سرعت بیشتر به خود گرفت و از فیزیکی بودن آن کاسته شد. با این حال تا دقیقه ۷۵ بازهم موقعیت خطرناکی ایجاد نشد اما در این دقیقه مهدی قایدی با شوتی تماشایی و فنی توپ را به تیر افقی دروازه تراکتور زد تا مهمترین صحنه بازی شکل بگیرد. 

 

دو تیم در دقایق پایانی تلاش کردند دروازه حریف را باز کنند اما بازهم کیفیت پایین بازیکنان در روند بازی اجازه خطرساز شدن روی دروازه ها را نداد.

 

در دقیقه ۸۶ استقلال یک موقعیت دیگر هم بوجود اورد که بازهم مهدی قایدی روی توپ تاثیرگذار شد و با ضربه سر دروازه تراکتور را با خطر جدی مواجه کرد اما رشید مظاهری با واکنشی عالی توپ را دفع کرد تا بازهم دروازه ها بسته بماند. 

 

در وقت های اضافه استقلال فشار زیادی روی دروازه تراکتور آورد تا به گل برتری دست پیدا کند اما این تلاش هم ثمری نداشت تا در نهایت امتیازات تقسیم شود و به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد. 

 

استقلال با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و تراکتور هم به امتیاز ۴۱ رسید.

 

سپاهان دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد/ پارس از شکست گریخت

 تیم فوتبال سپاهان اصفهان ساعت ۲۰:۴۵ امشب میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

محمدرضا حسینی (۱۱) برای سپاهان و رضا خالقی فر (۸۵) برای پارس جنوبی گلزنی کردند.

 

تساوی مهمی که سپاهان را یک گام دیگر از رقابت با پرسپولیس که با ۵۶ امتیاز در صدر جدول است دورتر کرد.

 

سپاهان با تک امتیاز امشب خود ۴۲ امتیازی شد تا هم امتیاز با شهرخودرو و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم باقی بماند.

 

پارس جنوبی نیز با تک امتیاز حساس خود ۲۱ امتیازی شد تا با حضور در رده سیزدهم امیدوار به هفته های آینده برای خروج از منطقه سقوط باقی بماند.

 

تساوی شهرخودرو و سایپا به سود پرسپولیس/ خروج موقت از وضعیت نارنجی

دیدار تیم های فوتبال شهرخودرو و سایپا از ساعت ۲۰:۳۰ درورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

 

امین قاسمی نژاد(۹) برای شهرخودرو و آرمین سهرابیان (۶+۹۰) برای سایپا گلزنی کردند.

 

سایپا در حالی تن به تساوی مقابل میزبان مشهدی خود داد که یک پنالتی هم به دست آورد اما صادق بارانی نتوانست در دقیقه ۱۵، دروازه مهدی رحمتی را بگشاید.

 

شهرخودرو در حالی پس از دو برد متوالی به یک امتیاز این دیدار خانگی رضایت داد که سرآسیابی از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داده بود تا «کوزین» هدایت مشهدی ها را بر عهده داشته باشد.

 

نماینده مشهد با این تساوی ۴۲ امتیازی شد تا همچنان جدی ترین رقیب برای پرسپولیس که با ۵۶ امتیاز در صدر جدول است محسوب شود.

 

سایپا نیز با ۲۲ امتیاز در ره دوازدهم جدول باقی ماند تا فعلا با خطر سقوط فاصله داشته باشد.

 

صنعت نفت یک - نساجی یک/ آبادانی‌ها جای استقلال را نگرفتند

صنعت نفت آبادان و نساجی امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک، یک به پایان رسید. در این دیدار رضا جبیره در دقیقه ۲۶ برای صنعت نفت و رحمان جعفری در دقیقه ۴۵ برای نساجی گل‌زنی کردند.

 

گل‌ نخست این دیدار روی یک ارسال میلاد جهانی روی دروازه نساجی از روی یک ضربه ایستگاهی و توسط جبیره وارد دروازه علیرضا حقیقی شد و گل تساوی نساجی روی حرکت ترکیبی بازیکنان این تیم و ارسال تو در علی شجاعی توسط رحمان جعفری وارد دروازه میزبان شد.

 

با این نتیجه جایگاه دو تیم تغییر نکرد و صنعت نفت با ۳۷ امتیاز در رده هفتم و نساجی با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. صنعت نفت این شانس را داشت تا با پیروزی در این دیدار جای استقلال را در رده ششم بگیرد.

 

پیکان از گل‌گهر سبقت گرفت/ شکست ناپذیری نساجی با فکری ادامه دارد

پیکان و گل‌گهر سیرجان امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی و تلاششان برای بقا در لیگ برتر از حساسیت بالایی برای این دو تیم برخوردار بود و در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر پیکانی‌ها به پایان رسید. در این دیدار ماهان رحمانی در دقیقه ۱۲ و نادر محمدی در دقیقه ۴۷ برای شاگردان عبدالله ویسی گل‌زنی کردند.

 

با این نتیجه پیکان و گل‌گهر جایگاهشان را با هم عوض کردند و به ترتیب با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم و ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفتند و در حال حاضر گل‌گهر در منطقه سقوط قرار گرفت.

 

از حواشی این دیدار می‌توان به درگیری دو تیم و اعتراض شدید عبدالله ویسی به داور در نیمه نخست اشاره کرد که باعث توقف چند دقیقه‌ای این دیدار شد.

 

***

 

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و چهارم/ توقف همه مدعیان؛ راه برای قهرمانی پرسپولیس هموار شد

با تساوی مدعیان، اختلاف پرسپولیس با سایر مدعیان به 14 امتیاز رسید که سرخپوشان برای قطعی کردن چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر (با فرض برتری فولاد در هر دو دیدار معوقه خود)، به هشت امتیاز دیگر نیاز دارد. این تساوی‌ها همچنین به نفع فولاد هم بود که اکنون با یک پیروزی و یک تساوی در دیدارهای معوقه، به جایگاه دوم جدول صعود می‌کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر فوتبال

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------