پیروزی بارسلونا در شب رکوردشکنی مسی/ شکست چلسی مقابل شفیلدیونایتد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بارسلونا و وایادولید
بارسلونا در حالی توانست وایادولید را شکست دهد که ستاره آرژانتینی‌اش یک رکورد به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا شنبه شب در هفته سی و ششم لالیگا به مصاف وایادولید رفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

 

در نیمه نخست آبی اناری ها تیم برتر بازی بودند و توانستند با تک گل آرتورو ویدال پیروزی را از آن خود کنند. لیونل مسی به هافبک شیلیایی در دقیقه ۱۵ پاس گل داد تا نام خود را در تاریخ لالیگا به ثبت برساند. ستاره آرژانتینی نخستین بازیکنی لقب گرفت که در یک فصل ۲۰ گل به ثمر می‌رساند و ۲۰ پاس گل می دهد. 

 

وایادولید در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و علاوه بر داشتن موقعیت گل دروازه بارسا را تهدید کرد. مارک آندره تراشگتن دروازه تیمش را دو بار نجات داد. مسی فرصت داشت از روی ضربه آزاد گلزنی کند اما ماسیپ توپ را به کرنر فرستاد. در نهایت سه امتیاز بازی به شاگردان کیکه ستین رسید. 

 

بارسا با کسب ۷۹ امتیاز هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را دارد. این تیم با یک بازی بیشتر تنها یک امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد و در رتبه دوم قرار گرفته است. 

 

شکست چلسی، منچستریونایتد را به کسب سهمیه امیدوار کرد

تیم فوتبال چلسی مقابل میزبان خود شفیلدیونایتد با نتیجه غیرمنتظره 3 بر صفر تن به شکست داد. دیوید مک گلدریک دو بار دقایق 18 و 77 و اولیو مک‌بورنیه در دقیقه 33 گل‌های این بازی را برای شفیلدیونایتد میزبان به ثمر رساندند.

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد چلسی همچنان با 60 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر باقی ماند، اما این فرصت در اختیار دو تیم تعقیب‌کننده‌اش لسترسیتی و منچستریونایتد قرار گرفت تا با کسب پیروزی در بازی‌های این هفته‌شان از آبی‌پوشان لندن سبقت بگیرند و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهند.

 

شفیلد یونایتد هم ضمن تحمیل یازدهمین باخت چلسی در این فصل و چهاردهمین برد خود، 54 امتیاز شد و با صعود به رده ششم، به کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده امیدوارتر شد.

 

لیورپول دو امتیاز دیگر از دست داد

تیم لیورپول، صدرنشین جدول لیگ که قهرمانی خود را قطعی کرده است در خانه به دیدار برنلی رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید.

 

اندرو رابرتسون برای لیورپول و رودریگز برای برنلی گلزنی کردند تا سهم شاگردان یورگن کلوپ از این دیدار یک امتیاز باشد.  

 

همچنین در دیگر دیدار نوریچ با چهار گل به وستهام باخت تا سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شود.

 

نیوکاسل نیز برابر واتفورد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. تروی دینی هر دو گل واتفورد را به ثمر رساند.

 

رم به آسانی در خانه برشا پیروز شد

بازی‌های شب نخست از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا شنبه شب با یک دیدار پیگیری شد که در آن تیم فوتبال رم در خانه برشا، تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

 

فدریکو فاتزیو در دقیقه 48، نیکلا کالینیچ در دقیقه 62 و نیوکلو زانیولو در دقیقه 74 گل‌های دومین برد متوالی رم را به ثمر رساندند تا تیم‌شان با 54 امتیاز بالاتر از ناپولی در رده پنجم جدول قرار بگیرد. برشا نیز با 21 امتیازی که داشت در رده نوزدهم باقی ماند و  شانس کم کردن فاصله‌اش با رده هفدهم برای خروج از منطقه سقوط را از دست داد تا بیش از پیش به بازگشت به سری B نزدیک شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------