آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

چهارمی خادم الشریعه برای سومین بار متوالی در مسابقات آنلاین شطرنج



اخبار,اخبار ورزشی,سارا خادم الشریعه
بانوی شطرنج باز ایران با قبول شکست در دیدار رده بندی مسابقات آنلاین برابر نفر اول بانوان جهان، در رده چهارم این مسابقات ایستاد.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت‌های ورزشی، رشته شطرنج از جمله ورزش‌هایی بود که در اوایل کار با وجود لغو شدن بازی‌ها به صورت آنلاین رقابت‌های خود را ادامه داد.

 

سارا سادات خادم‌الشریعه، بانوی شطرنج‌باز ایران که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته، تصمیم گرفت در رقابت‌های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کند.

 

در مرحله چهارم این مسابقات بانوی شطرنج‌باز ایران در دور اول به مصاف ایرینا کروش آمریکایی رفت که موفق شد با نتیجه قاطع هشت بر سه این شطرنج باز آمریکایی را شکست دهد. او در دور دوم مقابل آنا موزیچوک از اوکراین قرار گرفت. خادم الشریعه در این مسابقه موفق شد حریفش را با نتیجه هفت و نیم بر سه و نیم شکست دهد و به مرحله بعد این مسابقات صعود کند. 

 

بانوی شطرنج باز ایران در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف الکساندرا کاستنیوک روسی که در کارنامه اش قهرمانی بانوان جهان دارد، رفت. خادم الشریعه در این بازی حساس نتوانست حریف قدرتمندش را شکست دهد و از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.

 

امشب خادم الشریعه برای کسب مقام سومی در دیدار رده بندی مقابل هو یفان، قهرمان حال حاضر شطرنج بانوان جهان حضور پیداکرد و به رقابت پرداخت. بانوی شطرنج باز ایران با نتیجه هفت و نیم بر دو و نیم شکست خود تا در رده چهارم این رقابت ها قرار بگیرد.

 

در فینال این مرحله از مسابقات الکساندرا کاستنیوک روسی در برابر شطرنج باز هندی با نتیجه هفت بر پنج پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید. 

 

لازم به ذکر است این مسابقات آنلاین در چهارمین مرحله خود پیگیری شد. بانوی شطرنج باز ایران در دورهای دوم تا چهارم این رقابت‌ها به مقام چهارمی بسنده کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------