آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

محمد دانشگر از تمرین استقلال اخراج شد/ دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,محمد دانشگر
سرمربی استقلال عصر امروز محمد دانشگر را به دلیل بی‌انضباطی از تمرین اخراج کرد.

به گزارش خبرورزشی، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد و آبی پوشان زیر نظر مجیدی به مرور کار‌های تاکتیکی پرداختند.

 

در این تمرین و با تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، محمد دانشگر به دلیل بی انضباطی در جریان تمرین امروز آبی‌ها از تمرین اخراج شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

 

دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده مشخص شد

مهدی خواجه‌وند درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: چند ماه قبل کمیته انضباطی در دادنامه‌ای که صادر کرد یک جلسه محرومیت تعلیقی برای شجاع خلیل‌زاده در نظر گرفت. سپس در بازی با تراکتور اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شجاع به جزای نقدی محکوم شود. این محکومیت باعث شد تا محرومیت تعلیقی شجاع هم قطعیت پیدا کند. با تایید حکم جزای نقدی بازی با تراکتور در کمیته استیناف، مجازات تعلیقی هم قابلیت اجرا پیدا کرد.

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بنابراین با اجرایی شدن مجازات تعلیقی، شجاع برای بازی بعدی محروم است. این در حالی است که اعتراض باشگاه پرسپولیس هم توسط این کمیته رد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------