نامجومطلق: با بیانیه داور را تحت تاثیر قرار ندهید/ مصدومان تیم به خاطر بدنساز نیست



اخبار,اخبار ورزشی,نامجومطلق
مربی استقلال می گوید تیم های دیگر نباید با انتشار بیانیه، داوران را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق مربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر گفت: امیدواریم فردا شاهد یک جدال شرافتمندانه از جانب دو تیم باشیم و داور یک قضاوت عادلانه داشته باشد. اشتباهات داوری می تواند در بازی تاثیر بگذارد و بهتر است که همه تیم هایی که در بالا و پایین جدول هستند، تمرکز خود را در بازی بگذارند و با بیانیه ها، کادر داوری را تحت تاثیر قرار ندهند.

 

او ادامه داد: بازی بسیار حساسی مقابل شهرخودرو داریم. شناخت خوبی از این تیم داریم و با آنالیزی که از این تیم داشتیم، برنامه های خود را برای این بازی به صورت خوبی پیاده کردیم. ما فرصت تمرین کمتر داریم اما بازیکنان برای شرایط بازی توجیه شدند. این سه امتیاز خیلی می تواند به تیم کمک کند تا رتبه خود را در جدول بهتر کند. بازیکنان به این مساله واقف هستند که این بازی بسیار حساس است. امیدوارم مثل چند بازی گذشته بازیکنان برای پیروزی تلاش کنند که در ادامه راه به موفقیت برسیم.

 

نامجو مطلق همچنین گفت: هر سه بازی پیش رو برای ما حکم فینال دارند و بازیکنان قطعا مزد تلاش خود را می گیرند.  البته من گلایه ای دارم. با توجه به اینکه بازار بیانیه گرم شده است، یکی از تیم هایی که از داوری بسیار متضرر شده است، استقلال است و با توجه به اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند، بازی ها تحت نظر نیروهای نظارتی خواهد بود و کنترل خواهد شد ما با توجه این ابلاغیه، پیگیر این بیانیه ها نشدیم اما انگار دوستان به بیانیه علاقه دارند و می خواهند تمرکز داوری را تحت تاثیر قرار دهند.

 

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: تنها محروم تیم ما آقای رضاوند است. چند بازیکن با حمایت کادر پزشکی به شرایط بازی برگشتند. در تیم ما بازیکنان زیادی مبتلا به ویروس کرونا شدند و تعدادی به قرنطینه رفتند. در بازی تراکتور تیم ما با 12 نفر تمرین کرد اما در حال حاضر تیم شرایط بهتری دارد.

 

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که مصدومیتهای استقلال ریشه در بدنسازی تیم دارد، خاطرنشان کرد: اصلا به این صورت نیست. ما در شروع تمرینات با توجه به اینکه بازیکنان از تمرین دور بودند وضعیت خیلی خوبی نداشتند. تیم ما تمرین آنلاین داشت اما کیفیت تمرین اصلی را نداشت. خیلی از تیم ها وضعیت ما را داشتند اما با توجه به تمریناتی که داشتیم، معلوم است که کیفیت کار ما خوب بوده است و تیم ما  در مقابل سپاهان 10 نفره به پیروزی رسید و این نشان می دهد که تیم ما کیفیت خوبی در تمرینات داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------