نامجومطلق: داور یک پنالتی به نفع ما نگرفت/ تلاش کردیم به سپاهان ضربه بزنیم که به هدف‌مان رسیدیم



اخبار,اخبار ورزشی,نامجومطلق
مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد این تیم در بازی با سپاهان به هدفش رسیده است.

به گزارش تسنیم، مجید نامجومطلق پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و صعود به نیمه‌نهایی اظهار داشت: بازی خیلی حساس و سنگینی برای هر دو تیم بود. چند روز پیش با سپاهان بازی داشتیم و شناخت خوبی پیدا کرده بودیم. سعی کردیم با بستن کناره‌های سپاهان موقعیت‌ها را بگیریم، چرا که می‌دانستیم بازیکن بلندزنی مثل کی‌روش دارند. سعی کردیم توپ‌های دوم را بزنیم که در این راه موفق شدیم. در جام حذفی با توجه به اینکه یک تیم کنار می‌رود، شروع بازی دو تیم با احتیاط بود، اما با وجود مصدومان زیادی که داشتیم تلاش کردیم به سپاهان ضربه بزنیم که به هدف‌مان رسیدیم.

 

وی افزود: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم. شاید سپاهانی‌ها در بحث درصد مالکیت توپ در نیمه دوم با توجه به اینکه عقب بودند، بیشتر دست آنها بوده باشد، اما بازیکنان ما باهوش‌تر عمل کردند و هر زمان صاحب توپ شدیم، روی دروازه سپاهان موقعیت ایجاد کردیم. بازیکنان استقلال با تمام وجود و توان‌شان بازی کردند، آنهم در شرایطی که چهار روز پیش بازی سنگینی با شهر خودرو در لیگ داشتیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتند و امیدوارم در ادامه راه مسیر جام حذفی را با موفقیت سپری کنیم. در درجه اول برد را به هواداران تبریک می‌گویم و دوم به بازیکنان زحمکتش که فوق‌العاده و کم‌اشتباه بودند.

 

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند، چون بازیکنان مهمی نداریم دچار مشکل شویم، اما دیدید که بازیکنان دیگر جای آنها را پر کردند و چقدر خوب بازی کردند. اگر تعداد موقعیت‌های دو تیم را حساب کنیم، ما به نسبت سپاهان صاحب موقعیت‌های بیشتری بودیم.

 

نامجومطلق درباره اینکه برنده این دیدار شانس بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی دارد، گفت: قطعاً این اعتقاد را دارم. هر تیمی پیروز می‌شد، بیشترین شانس را برای قهرمانی داشت. امیدوارم اعتقادی که دارم به حقیقت بپیوندد و بتوانیم به قهرمانی برسیم. حق این بازیکنان است که امسال یک جام بگیرند.

 

وی  درباره داوری این دیدار تصریح کرد: سر صحنه پنالتی یک مقداری شلوغ شد و اعتراض کردند، اما قبل از آن صحنه و اوایل بازی یک صحنه واضح رخ داد و باید زودتر صاحب پنالتی می‌شدیم. البته کارشناسان داوری باید نظر بدهند. به غیر از آن دو صحنه که سپاهان و ما اعتراض داشتیم، بقیه زمان بازی  را موعود بنیادی‌فر بهترین قضاوت را کرد و از عهده این بازی سنگین برآمد. امیدوارم صحنه‌هایی که اعتراض داشتیم، ما اشتباه کرده باشیم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که دوست دارد فردا در قرعه‌کشی جام حذفی با چه تیمی روبه‌رو شوند، گفت: فرقی نمی‌کند، چون مسابقات حذفی دیدارهایی است که باید همه را ببرید و در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود.

 

نامجومطلق درباره اینکه دوست دارد بازی در آزادی برگزار شود یا در زمین دیگری، گفت: هر تصمیمی گرفته شود، تابع آن هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------