48 ساعت تا بازگشت استراماچونی به استقلال؟



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
وب سایت ایتالیایی توتو مرکاتو وب با انتشار یک خبر جنجالی، اعلام کرد که احمد سعادتمند به دنبال برگرداندن آندره آ استراماچونی به تیم استقلال است.

به گزارش ورزش سه، در حالیکه استقلال امشب موفق شد در یک دیدار حساس و زیبا با نتیجه  از سد پرسپولیس عبور کند و پای به دیدار پایانی جام حذفی بگذارد، حالا یک وب سایت ایتالیایی خبر از توافق احتمالی استراماچونی و استقلال می دهد.


چند روز پیش بود که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به همراه مهدی نوروزی معاون اقتصادی و کاظم قیم معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال راهی ایتالیا شدند تا دیداری با استراماچونی سرمربی سابق آبی پوشان انجام دهند و در خصوص قرارداد باقیمانده این مربی با یکدیگر به گفت و گو بپردازند.

 

پس از اینکه انتقادهایی نسبت به زمان سفر سعادتمند به ایتالیا انجام شد، بسیاری معتقد بودند که مدیرعامل استقلال نباید در آستانه دیدار حساس مقابل پرسپولیس به این سفر می رفت. چرا که هنوز هم خیلی از هواداران استقلال در انتظار بازگشت استراماچونی هستند و این سفر باعث به هم خوردن تمرکز کادر فنی استقلال می شود.


در همین رابطه مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گفته بود: «دو ماه قبل در جلسه هیات مدیره مجوز داده شد تا مدیرعامل باشگاه در جهت گرفتن تخفیف در رای‌های اعلام شده در خصوص مطالبات شفر و استراماچونی با این دو مربی وارد مذاکره شود.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------