مربی تراکتور: نگرانی همه این است که نتیجه فینال جام حذفی، فوتبالی رقم بخورد



اخبار,اخبار ورزشی,مربی تراکتور
مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید برخلاف فوتبال ایران که هفته پرتنشی را سپری کرد، تیمش در شرایطی کاملا آرام آماده مصاف با استقلال شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی برابر استقلال اظهار کرد: بازی فینال است و من آن را به جشن پایانی فصل ۹۹-۹۸ فوتبال تشبیه می‌کنم. خیلی از تیم‌ها، مربیان و بازیکنان دوست داشتند فردا در ورزشگاه زیبای امام رضا (ع) حضور پیدا می‌کردند. خدا را شکر تیم تراکتور این شانس را دارد که بر اساس لیاقت و توانایی‌هایش اینجا حضور داشته باشد و از اسم تراکتور دفاع کند و جای هواداران پرشورش را خالی کند. ان‌شاءالله که سربلند و پیروز از مین بیرون بیاید. 

 

او درباره غیبت ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در نشست خبری هم توضیح داد: من باید زودتر عذرحواهی می‌کردم. همان داستان همیشگی، یعنی همزمانی کنفرانس و جلسه آنالیز شب بازی باعث شد که من در خدمت شما باشم. آقای الهامی عذرخواهی کردند.

 

صداقت در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی فشاری روی خودش احساس می‌کند یا خیر هم بیان کرد:‌ اصلا. هفته قبل برخلاف هفته پر تنشی که فوتبال ایران احساس کرد و پر از استعفا و بی‌احترامی بود، ما کاملا در تبریز یک هفته خیلی آرام را پشت سر گذاشتیم که جا دارد از آقای زنوزی و تیم اقتصادی‌اش تشکر کنم. به لطف تدبیر ایشان و آقای سهرابی و کادر اجرایی‌اش در آرامش کامل یک هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم و تمام برنامه‌ها مطابق میل آقای الهامی اجرا شد. یک جلسه ناهار خدمت آقای زنوزی داشتیم و احترام متقابلی بین هم وجود داشت. 

 

او درباره پیش‌بینی کادر فنی برای ضربات پنالتی هم گفت:‌ همه از محمدرضا اخباری شناخت کافی دارند. او از دروازه‌بان‌های خوب ایران در ضربات پنالتی است. از این بابت هیچ نگرانی‌ای نداریم و خاطرمان کاملا جمع است. 

 

مربی تراکتور درباره خط حمله استقلال هم بیان کرد:‌ بعد از ۳۰ هفته لیگ و چند بازی جام حذفی تمام تیم‌ها از هم شناخت کافی دارند. ما هم تراکتور هستیم و در مقابل استقلال برنامه‌های خودمان را داریم. برای کنترل خط حمله حریف تدبیر و اندیشه شده است و تمرین‌های خاصی داشتیم.

 

صداقت درباره اینکه حواشی ایجاد شده در استقلال روی ایین تیم در فینال تاثیر می‌گذارد یا خیر هم اظهار کرد: البته درست و حرفه‌ای نیست که درباره استقلال صحبت کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا بازی زیبا و تماشاگرپسندی را در خور نام و شان دو باشگاه و فینال جام حذفی ارائه بدهیم و تماشاگران از بازی لذت ببرند. 

 

او درباره ورزشگاه امام رضا(ع) هم توضیح داد:‌ در کیفیت استادیوم شکی نیست. من بچه مشهد هستم و با این ورزشگاه آشنا هستم. چمن این ورزشگاه سردسیری است و هرچه به سمت سرما برویم کیفیتش بهتر می‌شود. زمانی که با تراکتور برابر شهرخودرو بازی کردیم اوایل مرداد بود و کمی کیفیت خراب بود. ان‌شاءالله که فردا اینگونه نباشد. البته ورزشگاه در جوار امام رضا (ع) است و همه تیم‌های ایران دوست دارند به بهانه فوتبال هم که شده به مشهد بیایند. برگزاری فینال در مشهد یکی از تصمیمات خوب فدراسیون بود. 

 

صداقت درباره انتخاب داور فینال هم بیان کرد:‌ نگرانی همه تیم‌ها این است که نتایج فوتبالی رقم بخورد. از این بابت مطمئن هستیم. اگر هم صحبتی شده بحث دغدغه بوده است چون فینال جام حذفی است و در این بازی‌ها کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند زحمات یک تیم را به هدر بدهد کمی دغدغه ایجاد می‌:ند وگرنه هیچ مورد دیگری نیست و مشکلی خاصی از این بابن نیست.

 

مربی تراکتور درباره اینکه تیمش در فصل نقل و انتقالات هنوز فعالیتی نداشته است هم، گفت: ان‌شاءالله بعد از فینال اگر لیست یا درخواستی و مذاکره‌ای باشد باشگاه رسما اعلام می‌کند. تمام تمرکز و توان ما روی بازی مهم ما در فینال است که ان‌شاءالله بتوانیم از آن سربلند بیرون بیاییم. 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------