پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد/ علی کریمی اولین جدا شده استقلال در تابستان!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال
با پرداخت مطالبات بویان نایدنوف، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد.

به گزارش ایسنا، بعد از تلاش‌های صورت گرفته از سوی تیم مدیریتی استقلال، مطالبات بویان نایدنوف، بازیکن پیشین آبی‌های پایتخت به طور کامل پرداخت و نامه تسویه حساب این بازیکن به فیفا ارسال شد تا پرونده بدهی استقلال به این بازیکن برای همیشه بسته شود.

 

با پرداخت مطالبات بویان نایدنوف، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و این باشگاه مشکلی برای جذب بازیکن در این فصل ندارد.

 

علی کریمی اولین جدا شده استقلال در تابستان!

هافبک پست شش استقلال از ادامه همکاری با آبی ها کنار خواهد کشید و به یک تیم خارجی خواهد پیوست.

 

علی کریمی هافبک اصفهانی الاصل ملی‌پوش که دو فصل فوق العاده را در جمع آبی ها پشت سر گذاشته است، با اتمام قراردادش با استقلال این تیم را ترک خواهد کرد تا یکی از مهمترین بازیکنان این تیم از جمع نماینده ایران از آسیا جدا شود .

 

بنا به اخبار کسب شده توسط ورزش سه، علی کریمی قصد دارد فوتبالش را در کشور دیگری ادامه بدهد. انتقالی که باعث می‌شود او مدتی در آرامش بیشتر فوتبال خود را دنبال کند.البته باشگاه باید تمدید قرارداد با  علی کریمی را در روزهای تعطیلات در دستور کار قرار می‌داد که در آن زمان به این موضوع توجهی نشد تا مذاکرات به انتهای فصل بیفتد و در نهایت به جایی هم نرسد.

 

این تصمیم  در شرایطی گرفته شده که اگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا باز نمی‌شد، کریمی در این رقابت ها نیز همراه استقلال حضور می‌یافت اما تصمیم وی برای جدایی از استقلال به قطعیت رسیده و همانطور که دیدیم او در تست کرونای بازیکنان استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا نکرد.

 

جدایی علی کریمی در حالی اتفاق می‌افتد که احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال وعده داده بود که او را به همراه دیگر ستاره های استقلال حفظ خواهد کرد.

 

میلیچ و دیاباته به مرخصی می‌روند

 با نظر مدیرعامل استقلال با مرخصی چند روزه شیخ دیاباته و هرویه میلیچ موافقت شده است و آن‌ها چند روزی اردوی آبی‌ها را ترک می‌کنند.

 

این دو بازیکن فردا تهران را به مقصد کشورهای خود ترک می‌کنند و به اردوی استقلال در دوحه جهت شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اضافه خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------