فرشید اسماعیلی هم از استقلال جدا شد/ مظاهری با استقلال توافق کرد؛ دستیار استراماچونی در تهران!



اخبار,اخبار ورزشی,جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال
میثم مجیدی بازیکن اسبق استقلال از جدایی فرشید اسماعیلی از این تیم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، استقلال قبل و بعد از شکست در فینال جام حذفی وارد حواشی زیادی شد. پس از این بازی فرهاد مجیدی از سمتش استعفا کرده بود و حالا هم به گوش می رسد که چند بازیکن مطرح آبی پوشان در آستانه جدا شدن هستند. میثم مجیدی بازیکن اسبق استقلال در پستی اینستاگرامی از جدا شدن فرشید اسماعیلی خبر داد و نوشت:«داداش موفق باشی. امیدوارم اتفاقات خوب در این چالش جدید فوتبالی برات بیافته، هرچند میدونم دلت کجا بود.»

 

اخبار,اخبار ورزشی,جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال

 

 دستیار استراماچونی در تهران!

حضور دستیار استراماچونی روی نیمکت استقلال از سوی مدیران باشگاه تایید نشد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در حالی که مطرح شده عمر دانسی، دستیار استراماچونی قرار است تا ۴۸ ساعت آینده وارد تهران شود تا هدایت استقلال را به طور موقت برعهده گیرد، اما این خبر هنوز از سوی مدیران باشگاه تایید نشده است.

 

پیش از این نیز نام مربیانی همچون رسول خطیبی به عنوان سرمربی موقت آبی‌ها مطرح شده بود که مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کردند.

 

به هر ترتیب مسئولان باشگاه استقلال فردا در نشستی درباره انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری می‌کنند.

 

حضور عمر دانسی در استقلال برای هدایت آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

مظاهری با استقلال توافق کرد

رشید مظاهری سنگربان فصل گذشته تیم تراکتور تبریز با استقلال تهران به توافق رسیده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، مدیران باشگاه استقلال تهران در حالیکه سرمربی آنها برای فصل آتی مشخص نیست وارد بازار نقل و انتقالات شده و با بازیکنان مطرح لیگ برتر وارد مذاکره شده‌اند.

 

در حالیکه احمد سعادتمند اعلام کرده بود روزهای یکشنبه و دوشنبه قرار است اخبار خوشی را در این باره بشوند مشخص شده است که آنها با سنگربان فصل گذشته تیم تراکتور وارد مذاکره شده‌اند.

 

محمد رشید مظاهری، سنگربان فصل گذشته تیم تراکتور تبریز که هفته گذشته پیش از رویارویی با آبی پوشان در فینال جام حذفی به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد اما مورد موافقت قرار نگرفت، گزینه باشگاه برای تقویت دروازه استقلال است.

 

مظاهری پس از یک هفته کش و قوس با تراکتور و در حالیکه از او به عنوان سنگربان فصل آینده تیم پرسپولیس نام برده می‌شد از امروز پای میز مذاکره استقلالی‌ها نشسته است. مظاهری طبق اعلام سازمان لیگ امروز موفق شده بود بالاخره به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

 

مذاکره صورت گرفته با سنگربان تیم ملی فوتبال ایران با مدیران استقلال ظاهراً مثبت بوده و روند جلسات نشان می‌دهد که به احتمال فراوان مظاهری سنگربان فصل آتی استقلال خواهد بود.

 

علیرضا حقیقی در حال مذاکره با مدیران استقلال

ورزش سه نوشت: در حالی که از اسامی مختلفی برای حضور در دروازه استقلال نام برده می‌شود، اما ظاهراً قرار است یک انتقال غیرمنتظره برای آبی ها اتفاق بیفتد و این باشگاه یک گلر سابق قرمزپوش را به خدمت بگیرد.

 

محل مذاکره مدیران باشگاه استقلال این روزها میزبان بازیکنان مختلفی است که در پست‌های متفاوت بازی می‌کنند ولی دقایقی قبل یک دروازه‌بان وارد جلسه با مدیران آبی‌ها شد.

 

علیرضا حقیقی که سابقه بازی در تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس را دارد که فصل گذشته در نساجی مازندران عضویت داشت و عملکرد خوبی در این تیم ارائه داده بود، دقایقی قبل در هتل آزادی تهران به اتاق جلسه مذاکره با استقلالی‌ها رفت.

 

در حالی که پیش‌بینی می‌شد، رشید مظاهری که از تراکتور جدا شده به استقلال می‌رود، اما انگار مدیران این باشگاه به دنبال حقیقی رفته‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------