فدراسیون فوتبال: پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا پرداخت مطالبات شفر بسته است/ گل محمدی: به طور حتم از پرسپولیس جدا می شوم



اخبار,اخبار ورزشی,شفر
پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا زمان پرداخت مطالبات شفر بسته می ماند.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره پرونده های شکایت علیه استقلال در فیفا توضیحاتی ارائه کرد. بر همین مبنا به اطلاع می رساند پیرو دو شکایت صورت گرفته، باشگاه استقلال با پرداخت مطالبات پرونده بویان بازیکن سابق خود را بست.

 

این در حالیست که پرونده وینفرد شفر همچنان پابرجاست و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا تعیین تکلیف پرونده و پرداخت مطالبات وی بسته خواهد ماند.

 

گفتنی است فدراسیون فوتبال در دو نامه به مورخ 99/5/15 و 99/5/23 محرومیت نقل و انتقالات را بابت پرونده شفر و بر اساس نامه دریافتی از فیفا به استقلال ابلاغ کرده بود.

 

گل محمدی: به طور حتم از پرسپولیس جدا می شوم

یحیی گل محمدی در جلسه با مدیران پرسپولیس بیان کرد قطعا از پرسپولیس خواهد رفت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعتی پیش در محل ساختمان باشگاه حضور یافت و جلسه‌ای را با رسول پناه و اعضای هیئت مدیره برگزار کرد.

 

او پس از پایان این جلسه با خبرنگاران صحبت نکرد، اما پس از پیگیری خبرنگار ما مشخص شد یحیی در جلسه با مدیران باشگاه بیان کرده اگر سرمربی جدید بیاورید، فردا هم از پرسپولیس می‌روم، اما در غیر این صورت تنها تا پایان لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی می‌کنم.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الشارجه، الدحیل و التعاون عربستان هم گروه است. 

 

رسول پناه: سوء تفاهم ما با گل محمدی رفع شد

مهدی رسول پناه درباره منتفی شدن حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن که ویزای پرتغال را گرفته و قرار است برای ادامه بازی به این کشور برود.

 

وی افزود: یک مهاجم امروز به ما معرفی شده و قرار است ان شالله فردا این موضوع نهایی شود.

 

از او در مورد شهاب زاهدی پرسیده شد که گفت اجازه بدهید نهایی که شود به شما اعلام می کنیم. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب علی شجاعی توضیح داد: این بازیکن هم گزینه ما است و فردا وضعیتش تعیین تکلیف می شود.

 

رسول پناه درباره بحث استعفای یحیی گل محمدی گفت: هیچ مشکلی نیست و سوء تفاهمی بود که رفع شد. اکنون هم می خواهم سر تمرین بروم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------