فکری: منافع عده‌ای در بهم ریختن آرامش استقلال است/ وینفرد شفر: استقلال حتی یک دلار هم برای من واریز نکرده است



اخبار,اخبار ورزشی,محمود فکری
سرمربی استقلال می‌گوید تیمش نیاز به آرامش دارد.

به گزارش ایسنا، محمود فکری درباره شرایط استقلال، گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است. تمرینات با قدرت انجام می‌شود. تنها خواسته من به عنوان عضو کوچکی در استقلال این است که هواداران به تیم آرامش دهند و از هرگونه اقدامی که باشگاه و تیم را وارد چالش می‌کند، خودداری کنند.

 

وی افزود: متاسفانه عده‌ای منافعشان در بهم ریختگی وضعیت باشگاه استقلال است و از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند و با دادن فراخوان‌هایی به دنبال برهم زدن نظم تیم ما هستید که باید با اتحاد مقابل آن‌ها بایستیم.

 

وی در پایان گفت: هواداران واقعی استقلال بدانند هدف ما حفظ آرامش تیم و گرفتن نتیجه است تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

 

مظلومی: عده‌ای دنبال سنگ‌اندازی هستند/ هواداران به حواشی توجه نکنند

پرویز مظلومی درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند و با هدایت آقای فکری و همکارانشان خود را برای حضوری پر قدرت آماده می‌کنیم. با این‌حال اخیرا شنیده‌ام عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند و می‌خواهند با تحریک هواداران به تجمع و مواردی از این دست به تیم لطمه بزنند.

 

وی افزود: از هواداران عزیز می‌خواهم به این حواشی بی توجه باشند و همدل در کنار کادرفنی قرار بگیرند. استقلال با اتحاد و همدلی مطمئنا فصل درخشانی را رقم می‌زند.

 

وینفرد شفر: استقلال حتی یک دلار هم برای من واریز نکرده است

ایرنا نوشت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای هواداران استقلال باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه است؛ پنجره‌ای که به واسطه بدهی این باشگاه به «وینفرد شفر»، باشگاه پاختاکور ازبکستان و «سرور چپاروف»  بسته شده است.

 

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بخشی از مطالبات وینفرد شفر پرداخت شده است.

 

وینفرد شفر امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: جمعه شب وکیل من یک فایل صوتی برایم فرستاد و در این فایل صوتی توضیح داد باشگاه استقلال هیچ‌ تماسی با او درباره پرداخت مطالبات من نگرفته است.

 

وی افزود: او در این فایل صوتی اعلام کرد باشگاه استقلال از این هفته نسبت به پرداخت مطالبات اقدام خواهد کرد.

 

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من و وکیلم مدت‌هاست از این وعده‌ها می‌شنویم ولی تا حالا حتی یک دلار هم از سوی باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ایم.

 

شفر درباره اینکه گفته می‌شود «اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی راه‌های انتقال پول شفر راهی ترکیه شده است، گفت: شاید برای تعطیلات به ترکیه رفته است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت خلیل‌زاده درباره پرداخت بدهی از سوی باشگاه استقلال با وی تماسی گرفته است یا خیر نیز تاکید کرد: خیر هیچ‌گونه تماسی با ما گرفته نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------