محمد نادری به استقلال پیوست، میلیچ شرط برای آبی پوشان گذاشت/ بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد



اخبار,اخبار ورزشی,میلیچ
هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال خواهان پرداخت بخشی از مطالبات و تمدید دو سال قراردادش با استقلال شده است.

به گزارش تسنیم، هروویه میلیچ مدافع - هافبک کروات تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنانی است که کادر فنی خواستار ادامه حضورش در جمع آبی‌پوشان شده است.

 

میلیچ با وجود اینکه به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، درخواست فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال را داده بود، در مذاکرات اخیر خواهان پرداخت بخشی از مطالباتش و البته امضای قراردادی دو ساله شده است. با توجه به ابراز علاقه میلیچ برای ادامه حضور در استقلال، مسئولان باشگاه بخشی از پول او را آماده کرده‌اند.

 

از آنجایی که انتقال پول برای بازیکنان خارجی زمان‌بر است، میلیچ منتظر دریافت مطالباتش است. همچنین او به مدیران باشگاه گفته که پدرش بیمار است و برگه‌های گذرنامه‌اش نیز به پایان رسیده‌اند و هر زمان که پول به حساب او واریز شد، اقدامات لازم برای بازگشت به ایران را انجام خواهد داد.

 

***

 

بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد

 بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و صعود با این تیم به فینال رقابت‌ها، پیشنهاد ۱.۵ میلیون دلاری از تیم القطر دریافت کرد ولی به خاطر قراردادی که با پرسپولیس داشت، برای جدایی از جمع سرخپوشان به چالش خورد.

 

بشار حتی برای جدایی از پرسپولیس به صورت تصویری در اینستاگرام با هواداران این تیم صحبت کرد و از آنها خواست که به وی اجازه جدایی بدهند اما این درخواست با مخالفت باشگاه پرسپولیس و واکنش منفی هواداران مواجه شد.

 

با این حال بهروز دژبود مدیر برنامه بشار شب گذشته اعلام کرد که بشار در پرسپولیس می‌ماند و در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خواهد کرد.

 

دژبود به سایت «السومریه نیوز» گفت: می‌توانم به صورت رسمی اعلام کنم که بشار در پرسپولیس می‌ماند و در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کند.

 

وی ادامه داد: این افتخار بزرگی برای بشار و عراق است که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

 

مدیربرنامه بشار تاکید کرد: به نظرم بشار رسن مستحق این است که در جمع پنج کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا باشد.

 

***

 

مذاکره باشگاه تراکتور و قوچان‌نژاد بی‌نتیجه ماند/ بمب زنوزی خنثی شد!

باشگاه تراکتور تبریز حدود چند هفته پیش پیشنهاداتی را از طریق مدیربرنامه‌های رضا قوچان‌نژاد به این بازیکن ارائه کرده بود و حتی مذاکرات اولیه نیز بین محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور و نماینده قوچان‌نژاد در کشور ترکیه انجام شد.

 

باشگاه تراکتور که امیدوار بود با جذب قوچان‌نژاد نقطه ضعف خود در خط حمله را پوشش دهد، با پیشنهاد 500 هزار دلاری از سوی این بازیکن مواجه شد و همین موضوع باعث به بن‌بست رسیدن مذاکرات دو طرف شده است.

 

مدیران باشگاه تراکتور در آخرین پیشنهادات خود به رضا قوچان‌نژاد، حاضر به پرداخت 350 هزار دلار به این بازیکن شدند، اما به نظر می‌رسد اختلاف 150 هزار دلاری بین پیشنهاد تراکتور و مبلغ درخواستی قوچان‌نژاد، حضور این بازیکن در تبریز را منتفی کرده است.

 

قوچان‌نژاد اکنون در تیم زووله هلند بازی می‌کند و عملکرد نسبتاً مناسبی نیز در این تیم داشته است.

 

محمد نادری به استقلال پیوست

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره حضورش در استقلال به گوش می‌رسید بالاخره تصمیم گرفت به تیم استقلال ملحق شود. 

 

با این خرید سهمیه لیگ برتری باشگاه استقلال نیز به پایان رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------