واکنش باشگاه استقلال به بیانیه تراکتور: قبل از فینال جام حذفی هم جوی مسموم به راه انداختید



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال
باشگاه استقلال در واکنش به بیانیه تراکتور در خصوص پرونده رشید مظاهری، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل باشگاه استقلال، پس از انتشار حکم قطعی صادره از سوی کمیته انضباطی میان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته این تیم و فعلی استقلال، شاهد بی‌اخلاقی رسانه‌ای از سوی باشگاه محترم تبریزی در صدور بیانیه رسمی بودیم که در آن صریحاً به اتهامات و عناوینی به اشخاص ثالث منتسب شده که ذکر مطالبی ضروری است.

 

۱- اتهام تبانی نیازمند مدارک و مستنداتی است که به طور قطع مسئولان باشگاه تراکتور باید در دادگاه آن‌ها را ارائه دهند. اقدامات حقوقی در این زمینه از سوی باشگاه استقلال آغاز شده و قطعا تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد. 

 

۲- ظاهرا سکوت نجیبانه باشگاه استقلال قبل و بعد از فینال جام حذفی باعث این فضا شده که برخی باشگاه‌ها به خود اجازه دهند به جای پاسخگویی به هواداران‌شان، باشگاه استقلال را مورد حملات خود قرار دهند.

 

۳- مسئولان باشگاه تراکتور و سرمربی وقت این تیم قبل از فینال جام حذفی هم با انتشار اخباری مبنی بر تلاش‌های پشت پرده برای قهرمانی استقلال، جو مسمومی را ایجاد کرده بودند و در نتیجه، این جو مسموم باعث اشتباهات محرز داوری علیه استقلال و به نفع تراکتور شد.

 

۴- در پرونده حقوقی میان رشید مظاهری و باشگاه تراکتور، رکن قضایی ذی‌صلاح بعد از شنیدن اظهارات طرفین و مشاهده مستندات اقدام به صدور حکم کرده و بهتر است مالک باشگاه تراکتور ضمن جلوگیری از اقدامات برخی مدیران این باشگاه که به مسموم‌سازی فضای فوتبال و دامن زدن به حواشی و نهایتا منجر به خسارت به فوتبال کشور می‌شود، اقدام به بررسی دلایل محکوم شدن باشگاه خود کند.

 

۵- مدیریت، رفتار حرفه‌ای، اخلاق‌گرایی، احترام به قوانین و احکام ارکان قضایی نه تنها ارزش بلکه یک ضرورت است. پس بهتر است مدیران باشگاه تراکتور با شجاعت به جای پنهان کردن خود در پشت بیانیه‌ها و اتهام‌پراکنی به دیگران، صادقانه به هواداران خود توضیح دهند چگونه و توسط چه کسی متن قرارداد جعل شده است؟

انتساب اتهام به همه، حتی به ارکان قضایی فدراسیون، جهت برائت خود، روش قانونی و صحیحی برای توجیه اعمال و اقدامات اشتباه گذشته نیست.

 

۶- به مسئولان باشگاه تراکتور یادآور می‌شویم پیش‌تر در خصوص دروازه‌بان وقت خود هم ادعاهایی مشابه انجام داده بودند که در نهایت منجر به شکست‌شان شد و این تیم تراکتور بود که پس از آن ادعا نه تنها از کورس قهرمانی بلکه از کسب سهمیه آسیایی هم بازماند. مطمئنا باشگاه تراکتور و هواداران پرشورش شایسته مدیرانی هستند که مشکلات و اشتباهات خود را می‌پذیرند و در صدد حل آن‌ها برآیند نه کسانی که تا وقتی اوضاع بر وقف مرادشان است، همه چیز را خوب می‌بینند و در اولین شکست، به اتهام زنی علیه دیگران مشغول می‌شوند.

 

۷- بار دیگر تاکید می‌کنیم باشگاه استقلال حق تعقیب قانونی به حقوق تعرض شده خود از سوی باشگاه تراکتور از مراجع ذی‌صلاح را برای خود محفوظ دانسته و از طرق صحیح قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------