ویسی: ٧٠ درصد مربیان با لابی جابجا می‌شوند



اخبار,اخبار ورزشی,عبدالله ویسی
سرمربی سابق پیکان می‌گوید قدرت پشت مربیان به آنها کمک می‌کنند سرمربی تیمی بشوند و کسی به رزومه مربیان نگاه نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی درباره جدایی‌اش از باشگاه پیکان اظهار کرد: مدت‌ها قبل اتفاقاتی میان من و باشگاه رخ داد که فکر می‌کردیم بهتر شود اما آن طور که می خواستیم پیش نرفت تا در نهایت از این باشگاه جدا شدم. الان باشگاه حق دارد که به فکر مربی بعدی باشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است از زمانی که اکبر محمدی مدیرعامل پیکان شد، اختلافات به وجود آمد، گفت: بله این اتفاق رخ داد. ابتدا درباره کمک‌هایم صحبت کردیم و بعد بحث مدیر رسانه مطرح شد و بعد گفتم درباره قرارداد کمک‌ها با خودشان صحبت کنند. در نهایت هم اختلاف نظر داشتیم که منجر به جدایی شد.

 

او که با برنامه ورزش ایران رادیو ایران صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا اکبر محمدی قصد دخالت داشت، گفت: بحث دخالت نبود. بحث خواسته‌های من بود که باشگاه نتوانست اجرایی کند. باشگاه نتوانست لیست اول من را جذب کند که حق هم دارد چون قیمت بازیکنان بالا رفته است. روی این موضوع گله ندارم. توانستیم لیست دوم و سوم را جذب کنیم اما اتفاقاتی رخ داد که فلسفه کاری نمی‌توانست قبول کند. شاید مربی دیگری بتواند کار کند.

 

ویسی درباره اینکه آیا بحث تحمیل بازیکن مطرح شده بود، گفت: بحث‌هایی بود که نگفتن آنها بهتر است. همه می‌دانند چه خبر است. مردم می‌فهمند وقتی همه چیز خوب است اما به یکباره اتفاقی رخ می‌دهد، حتما موضوعی بوده است که ناگوار بوده است. من گله دارم. شش ماه زحمت کشیدم و خانواده خود را ندیدم. این اتفاق خوبی نبود که یک هفته مانده به بازی‌ها، بخواهند من نباشم. آرزوی موفقیت برای آقای محمدی دارم.

 

سرمربی سابق پیکان همچنین گفت: من نه استعفا داده‌ام و نه اخراجم کرده‌اند. اصلا قراردادی نداشته‌ام. ۴٠ روز بدون قرارداد کار کردم. چند بار هم سر تمرین نرفتم تا خواسته‌های ما را انجام بدهند که نشد.

 

او همچنین گفت: درباره جدایی بازیکن حق با باشگاه است چون پول زیادی نداشتیم. سقف باشگاه ما یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون بود اما همین مهران موسوی درخواست ٣ میلیاردی داشت. من مربی هستم که بازیکنان گمنام را می‌آورم. باشگاه لیست دوم و سوم را جذب کردند. من اصلا قراردادی نداشتم که اخراجم کنند. من دو مورد را خواسته بودم که آقای مدیر روستا به من گفتند اگر درست بشود کار می‌کنید که آن دو مورد هم انجام نشد و با یک پیامک از من تشکر کردند.

 

ویسی همچنین گفت: تا بحث دلالی و ضعف مدیریت وجود دارد، این اتفاقات رخ می‌دهد، ما باید ببینیم از عبدالله ویسی چه می‌خواستیم و برنامه‌هایش چه بود که آن را دنبال کنیم نه اینکه یک هفته مانده به مسابقات، اتفاقاتی که در حد نام باشگاه ریشه دار پیکان نبود، رخ بدهد. من دیدم که مدیرعامل و رئیس هیات مدیره یک باشگاه با یک مدیربرنامه‌ یا ایجنت یا دلال نشسته بودند و به من گفتند با فلان تیم قرارداد امضا نکن که هفته پنجم مربی ما هستید. یعنی مربی داشتند و این حرف را به من زدند. من متاسف شدم که یک ایجنت کنار مدیر نشسته است و چنین حرفی به من می‌زند. من هم گفتم این حرف بی شرمانه است و آن را قبول نکردم. متاسفانه کسی رزومه و کارایی مربی را نمی‌بیند و آدم‌هایی که پشت پرده لابی می‌کنند همه کارها را در اختیار دارند. آدم‌های پشت ویسی چه کسانی هستند که کمک کنند او قهرمان شود؟ ویسی تلاشش را می‌کند اما الان دیگر اینگونه شده است. قدرت پشت مربی مهم است. ٧٠ درصد مربی‌های ما با لابی جابه‌جا می‌شوند و کسی رزومه آنها را نمی‌بیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------