گل‌محمدی:‌ بعد از فینالیست شدن در آسیا فشار زیادی را تحمل کردیم/ نویدکیا: قلعه‌نویی سپاهان را می‌شناسد



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش برابر سایپا از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده نکرد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: برای سه امتیاز آمده بودیم و در مجموع بازی خوبی را نسبت به شرایطی که وجود داشت، انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. باید در این بازی‌ها بتوانیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم و در نهایت بازی هم مساوی شد.

 

او درباره اینکه تیمش نفرات زیادی را از دست داده هم بیان کرد: شرایط مقداری سخت است. به مرور زمان بازیکنان زیادی را از دست دادیم. بازیکنانی هم که گرفتیم جایگزین نفرات قبلی شدند. هر کسی که رفت، یک نفر جایگزین او شد. اخیرا هم دو بازیکن از ما جدا شدند. سهمیه لیگ برتر ما هم پر شده است و باید بگردیم دنبال بازیکنی که در حد پرسپولیس باشد و کمک کند. در حال جستجو هستیم و می‌خواهیم جایگزین این نفرات را پیدا کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ خوشحالیم از اینکه لیگ با همه مشکلاتی که خصوصا در بحث کرونا وجود دارد، دوباره شروع شد. خوشحالم از اینکه فوتبال یک بخشی از جامعه شده است که می‌تواند به مردم ما شادی و نشاط بدهد و تا حدودی آن‌ها را در خانه نگه دارد و سرگرم کند. همه ما باید به همه فوتبالیست‌ها و کسانی که در در این شرایط برای مردم بازی می‌کنند، تشکر کنیم. بازی خوبی برای ما بود چون موقعیت‌های خوبی داشتیم. در بخش گلزنی خوب عمل نکردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. آقای منادی هم روز خیلی خوبی داشت و موقعیت‌های خیلی خوبی را از ما گرفت. بازیکنان با تمام مشکلاتی که بعد از صعود به فینال آسیا داشتیم، روزهای خیلی سختی را گذراندند و فشار روانی زیادی را متحمل شدند. برای من هنوز روشن نیست که چرا این همه فشار روی بازیکنان و کادر فنی و همه مجموعه تیم بود. می‌توانستیم امروز بازی را ببریم. تیم حریف سخت‌کوش و دونده بود. در این زمین و شرایط توپ بازی کردن سخت است ولی در مجموع بازیکنان زحمت کشیدند تا پیروز میدان باشند. تعویض‌های ما هجومی بود و بعد از ۱۰ نفره شدن باز هم برای گلزنی فشار آوردیم و به پیروزی فکر کردیم و این نکته مثبت بازی بود.

 

گل‌محمدی درباره جذب بازیکن جدید هم توضیح داد: دنبال این نیستیم که یک بازیکن متوسط جذب می‌کنیم و می‌خواهیم کسی را جذب کنیم که باری از دوش ما بردارد. تلاش می‌کنیم در نهایت نتایج خوبی بگیریم و هواداران را راضی کنیم.

 

او درباره اخراج کامیابی‌نیا هم گفت: من در کنار زمین و نزدیک به صحنه بودم. هیچ برخوردی صورت نگرفت. تصمیماتی که امروز گرفته شد سختگیرانه بود و کارت‌های زیادی داده شد. همانطور که تیم‌ها در شرایط مسابقه نیستند، ممکن است این اتفاق برای داورها هم بی‌فتد. در نهایت برای همه داوران عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم. نباید زیاد درباره داوری صحبت کنیم و باید تمرکزمان را روی عملکرد خودمان بگذاریم و نقاط ضعف را تقویت کنیم.

 

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از برزگر و روستایی استفاده می‌کند یا خیر هم اظهار کرد:‌ لیست دیگری برای ارائه نیست؟

 

***

 

نویدکیا: قلعه‌نویی سپاهان را می‌شناسد/ مسئولیت سنگینی را قبول کرده‌ام

محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به این دلیل که تغییرات زیادی از لحاظ بازیکن نداشتیم، کارمان سخت‌تر است چراکه قلعه نویی دو سال مربی تیم ما بود و اغلب این بازیکنان را خودش جذب کرده و خیلی خوب تیم ما را می‌شناسند که این کار ما را سخت می‌کند. تیم گل گهر بازیکنان زیادی را جذب کرده و تیم باکیفیت‌تری نسبت به سال گذشته شده و با مدیریت قلعه نویی شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد. بازی سختی داریم و باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 

او درباره غایبان سپاهان گفت: دو بازیکن ما مشکل دارند. یکی محبی است که جراحی کوچکی روی زانویش کرده است. با این که او می‌تواند به ما کمک کند اما ترجیح دادم تا این بازیکن به شرایط ایده‌آل‌تری برسد. ولسیانی را هم نداریم چراکه یک کشیدگی در پایش دارد.

 

سرمربی سپاهان در خصوص اولین تجربه مربی‌گریش در لیگ برتر هم گفت: اگر بخواهم واقعیتش را بگویم، این تجربه مقداری استرس دارد چرا که مسئولیت سنگینی است. شاید اگر از تیم‌های پایین‌تری شروع کرده بودم، وضعیت بهتر بود. پایین‌تر نه از لحاظ تیم ضعیف‌تر بلکه جایی بودم که هوادار کمتری داشت و انتظارات کمتری در آن‌جا بود. اینگونه راحت‌تر می‌توانستم کار کنم ولی مسئولیت سنگینی قبول کرده‌ام و موظف هستم با تمام وجودم در خدمت تیمم باشم و سعی کنم بهترین تصمیمات را بگیرم.

 

او در پایان گفت: امیدوارم کمتر اشتباه کنم. واقعیت این است که استرس وجود دارد ولی سعی می‌کنم بهتر عمل کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------