آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

کومان: باید مقابل رونالدو خوب دفاع کنیم/ تقصیر مسی این است که بهترین بازیکن دنیاست



اخبار,اخبار ورزشی,رونالد کومان
سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی مقابل یوونتوس به تمجید از رونالدو و دلیخت پرداخت و از مسی، کوتینیو، پدری و وضعیت تیمش سخن گفت.

به گزارش فارس، فرداشب در چارچوب بازی ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا میزبان یوونتوس است.

 

رونالد کومان که روزهای خوبی را در این باشگاه نمی‌گذراند در نشست خبری پیش از جدال با بیانکونری گفت: هدف ما پیروزی در هر بازی است، ما می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم. مصدومیت دمبله یک دلیل دیگر است که باید از برنامه‌ریزی مسابقات شکایت کنم. ما به خاطر عدم توجه به برنامه‌ریزی بازی‌ها بازیکنان زیادی را از دست داده‌ایم. نمی‌دانم چه کسانی زمان بازی‌ها را انتخاب می‌کنند.

 

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: مصدومیت دمبله برای ما یک قدم روبه عقب است زیرا او پیشرفت کرده بود و از تمام جهات بازی خوبی ارائه می‌داد. ما می‌دانیم در گذشته چقدر او با مشکل آسیب دیدگی روبه‌رو بود.

 

کومان تصریح کرد: اگر بارسلونا ببازم خلقم تنگ می‌شود و این مسئله را به بازیکنانم در تمرینات نشان می‌دهم. ما نباید گلی مثل بازی با کادیز دیگر دریافت کنیم. بارسا موقعیت‌های زیادی در بازی‌ها ایجاد می‌کند ولی نمی‌تواند از آنها استفاده کند.

 

وی ادامه داد: ما این اشتباهات را آنالیز کردیم و دیگر نباید چنین خطاهایی از بازیکنان سر بزند.

 

کومان گفت: ارتباط من با مسی فقط و فقط به فوتبال خلاصه می‌شود. ما مشکلات شخصی را با هم بحث نمی‌کنیم.

 

سرمربی بارسلونا در خصوص بازیکنان دیگر تیم گفت: پدری در تمامی بازی‌ها ما به جز دیدار برابر فرنتس‌واروش بازی کرده است. او 17 سال سن دارد ولی بازیکن خوبی است. پدری لیاقت دارد در ترکیب بارسلونا قرار گیرد زیرا که با هوش خود می‌تواند در چندین پست بازی کند. کوتینیو نیز آزادی تمام در ترکیبم دارد و می‌تواند تعادل را در زمین ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: فردا من ترکیبی را به میدان می‌فرستم که قدرتمند باشند و بتوانند نتیجه را با پیروزی به پایان رسانند. با توجه به مصدومان تیم، من تیمی قوی ولی سرحال را به میدان می‌فرستم.

 

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: خوشم نمی‌آید در حین بازی سرِ بازیکنانم فریاد بکشم. از آن دسته از مربیان نیستم که بدوم و فریاد بکشم.

 

کومان در خصوص اینکه چرا بارسا در لیگ قهرمانان اروپا موفق است ولی در لالیگا آمار خوبی ندارد اظهار داشت: تیم‌های اسپانیایی ما را بهتر می‌شناسند و به همین دلیل به خوبی جلوی ما می‌ایستند. اگر در ابتدای بازی بتوانیم گل بزنیم، نتیجه تغییر خواهد کرد.

 

وی در خصوص مسی اظهار داشت: لئو بازیکن مهمی در خط حمله ماست. بسیاری از نقشه‌های ما از پای چپ مسی آغاز می‌شود. بزرگترین اشکال او این است که بزرگ‌ترین بازیکن دنیاست و به خاطر همین مقصر کار شناخته می‌شود.

 

سرمربی بارسلونا در خصوص حضور پیانیچ در ترکیب این تیم نیز گفت: نقش میرالم در اینجا با یوونتوس فرق دارد، او دیر به تیم ما ملحق شد و این مسئله روی بازی او تاثیرگذار بوده است. من البته باید بگویم که هیچ شک و تردیدی نسبت به پیانیچ ندارم.

 

کومان در خصوص بازی کردن «ماتیاس دلیخت» در ترکیب تیم یوونتوس گفت: ناراحت کننده است که این بازیکن اکنون در بارسلونا بازی نمی‌کند. این اتفاق البته پیش از حضورم در این باشگاه رخ داد و او به یووه رفت.

 

وی در خصوص فوق ستاره پرتغالی گفت: کریستیانو در جمع بهترین بازیکنان دنیاست. ما باید مقابل او به خوبی دفاع کنیم. مسی و رونالدو در این عصر واقعا 2 بازیکن متفاوت بوده‌اند. فرداشب خوشبختانه از بازی هر دوی آنها لذت ببریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------