جنگ بزرگ سر لئو مسی- کریس رونالدو کلید خورد!/ عکس



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو و مسی
نبرد بین بارسلونا و یوونتوس بر سر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از همین حالا اغاز شده است.

به گزارش ورزش سه، صعود هر دو تیم بارسلونا و یوونتوس قطعی شده و بیانکونری برای کسب عنوان صدرنشینی فردا شب باید با سه گل در نوکمپ به برتری برسد. اما نکته مهم این دیدار تقابل مسی و رونالدو بعد از حدود یک دهه در لیگ قهرمانان است و حواشی این دیدار بعد از بازی رفت در توئیتر بین دو باشگاه آغاز شد.

 

بعد از بازی رفت در تورین که با برتری 0-2 کاتالان ها همراه بود، حساب توئیتر بارسلونا با انتشار عکسی از لیونل مسی خطاب به باشگاه یوونتوس نوشت: "خوشحالیم که امشب موفق شدید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را در زمین خود ملاقات کنید."

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو و مسی

 

اما باشگاه ایتالیایی نیز ساکت نماند و در پاسخ نوشت: "انگار به لغتنامه غلطی مراجعه کرده اید. ما با بهترین بازیکن واقعی تاریخ (اشاره به کریستیانو رونالدو) به نوکمپ خواهیم آمد."

 

اما حالا و پیش از دیدار برگشت فردا شب در نوکمپ، از همین امروز رقابت توئیتری بین دو تیم کلید خورده است. ساعتی قبل حساب رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری از لیونل مسی و رونالدو از عبارت "تاریخ؛ مسی- رونالدو" بهره برد. البته در نگاه اول شاید مفهوم خاصی در این تصویر پیدا نباشد.

 

اما وقتی با دقت به عکس نگاه کنیم متوجه می شویم بالای سر لیونل مسی و روی آینه کلمه "GOAT" حک شده که به معنای "بهترین بازیکنان تمام ادوار" است. همچنین مسی روی جعبه ای نشسته که انگار حاوی ویدئوهایی از گل های اوست، اما تصویری از کلکسیون گل های رونالدو دیده نمی شود. همچنین تنها یک توپ طلا آنهم در سمت لئو مسی وجود دارد.

 

اینگونه باز هم حساب باشگاه بارسلونا خواسته ثابت کند عنوان بهترین بازیکن تاریخ شایسته مسی است نه رونالدو. بعید به نظر می رسد یوونتوس این طعنه را بی پاسخ بگذارد، اما مشخص نیست آیا آنها همین امشب و پیش از آغاز مسابقه واکنش نشان می دهند و یا همه چیز را به فردا شب و اتمام نبرد یوونتوس مقابل بارسلونا موکول می کنند.

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو و مسی

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------