آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

علیرضا منصوریان از تراکتور اخراج شد/ ساکت الهامی گزینه سرمربیگری سرخ پوشان تبریز



اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا منصوریان
باشگاه تراکتور از قطع همکاری با سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان که پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده بود، پس از گذشت پنج هفته به پایان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان رسید.

 

سرمربی پیشین استقلال و ذوب‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست خانگی برابر سپاهان داشت، تیم مس را در رفسنجان شکست داد و دیروز هم به تساوی مقابل فولاد خوزستان رسید.

 

کسب ۶ امتیاز در ۵ مسابقه ابتدایی لیگ بیستم موجب شد تا باشگاه تراکتور ظهر امروز جلسه‌ای پیرامون عملکرد کادر فنی این تیم برگزار و درباره ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم‌گیری کند که نتیجه این نشست، جدایی این سرمربی از تراکتور بود.

 

باشگاه تراکتور نیز در خبری کوتاه و تایید جدایی منصوریان اعلام کرد: «نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیأت مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید.»

 

درج جمله‌ی «نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد» در اطلاعیه باشگاه تراکتور نشان می‌دهد که احتمالا این باشگاه از منصوریان خواسته بود تا هفته پنجم امتیاز مشخصی را کسب کند که ظاهرا پایین‌تر از حد لازم بوده و به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است.

 

باشگاه تراکتور در حالی قبل از شروع فصل با منصوریان قرارداد بست که پیش از آن ساکت الهامی سرمربیگری این تیم را برعهده داشت و سرخ‌پوشان تبریزی به قهرمانی در جام حذفی رسیده و در لیگ برتر در جایگاه چهارم قرار گرفته بودند، اما حالا و با عملکردی که منصوریان داشت، تصمیم به پایان همکاری با این سرمربی پس از گذشت پنج هفته از شروع لیگ گرفتند.

 

منصوریان: از خبر برکناری‌ام بی‌اطلاعم و سوپرایز شدم/ توافقی با من نشده است

علیرضا منصوریان درباره برکناری‌اش از سرمربیگری تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: امروز از باشگاه اجازه گرفته بودم که به تهران بیام و در همین حال از طریق سایت باشگاه متوجه شدم که من را کنار گذاشتند. هیچ توافقی با من برای جدایی نشده است و اصلا هیچ کسی از سوی باشگاه با من صحبت نکرده است.

 

وی افزود: تیم من یک برد، یک باخت و سه تساوی دارد و با صدر جدول 4 امتیاز فاصله داریم. خودم از برکناری‌ام بی اطلاعم. من هم سورپرایز شدم. همیشه فکر می‌کردم وقتی یک مربی تازه به یک تیم می‌آید و بازیکنان جدید می‌آورد، نتایج تا هفته پنجم خیلی طبیعی است. کمترین توقع من این بود که حداقل بعد از برد مقابل مس و تساوی مقابل فولاد شانس درست کردن تبم را داشته باشیم.

 

ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد

مدیران باشگاه تراکتور پس از برکناری علیرضا منصوریان از سمت سرمربیگری این تیم، ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب کردند.

 

قرار است فردا (چهارشنبه) الهامی رسماً به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی و کار خود در این باشگاه را آغاز کند.

 

الهامی فصل گذشته نیز هدایت تیم تراکتور را بر عهده داشت و همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی رسید.

 

***

 

سرمربی ماشین‌سازی استعفا کرد

سرمربی ماشین‌سازی پس از ناکامی در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر از سمت خود استعفاء کرد.

 

ماشین سازی تبریز در این فصل با تغییرات پر تعداد پای به مسابقات گذاشت و وحید بیاتلو به‌عنوان سرمربی جوان این تیم انتخاب شد و بازیکنان مدنظرش را جذب کرد ولی با این حال نتوانست در پنج مسابقه اخیرشان نتایج خوبی کسب کند و تنها یک امتیاز به دست آورد.

 

ماشین‌سازی روز گذشته در آخرین دیدار شکست سنگینی را مقابل آلومینیوم اراک متحمل شد و همین موضوع موجب شد تا فشار هواداری بر این مربی افزایش پیدا کند و وحید بیاتلو به دنبال نتایج ضعیف از سرمربیگری این تیم استعفای خود را صبح امروز به باشگاه ماشین‌سازی تحویل داد.

 

جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین سازی امشب برگزار و در مورد آینده باشگاه ماشین‌سازی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

بیاتلو در شرایطی تصمیم به جدایی از ماشین‌سازی گرفت که ساعتی قبل باشگاه تراکتور خبر از قطع همکاری با علیرضا منصوریان داده بود و احتمال می‌رفت ماشین‌سازان هم سرمربی خود را اخراج کنند که البته بیاتلو صبح امروز از سمت خود استعفاء کرد.

 

احتمال می‌رود سرمربی جدید ماشین‌سازی طی ۲۴ ساعت آینده انتخاب شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------