آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سرمربی آنتورپ: بیرانوند کیفیت بالایی دارد و عالی کار کرد/ تقصیر او نیست که ما 2 گلر خوب داریم



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی آنتورپ
ایوان لکو پس از شکست مقابل تاتنهام و عملکرد دیدنی علیرضا بیرانوند به تمجید از گلر ایرانی پرداخت و از کم بازی کردن او سخن گفت.

به گزارش فارس، شب گذشته در چارچوب بازی انتهایی مرحله گروهی لیگ اروپا، آنتورپ مقابل تاتنهام شکست 2 بر صفر را تجربه کرد تا با کسب مقام دوم به مرحله بعدی این رقابت صعود کند.

 

علیرضا بیرانوند برای اولین بار در ترکیب آنتورپ قرار گرفت و توانست عملکردی درخشان از خود به جا بگذارد.

 

ایوان لکو، سرمربی آنتورپ پس از این بازی اظهار داشت: بیایید با نگاه مثبت این جدال را ببینیم. ما در خانه تاتنهام بازی کردیم. تیمی که 2 سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا به فینال رسیده بود. ما توانستیم در لندن فوتبال بلژیک را به تصویر کشیم و با بهترین شکل آن را تبلیغ کنیم. ما فوتبال خوبی را به اجرا گذاشتیم و لیاقت این را داریم که در 32 تیم پایانی لیگ اروپا قرار گیریم.

 

وی ادامه داد: مورینیو یک جنتلمن بزرگ است. او از تیم من تعریف کرد و من هم از تیم او تعریف می‌کنم. آنها اکنون در صدر لیگ برتر انگلیس هستند و برای ما این یک افتخار است مقابل چنین تیمی بازی کنیم. امیدوارم یک روز بتوانم به سطح مورینیو برسم.

 

سرمربی آنتورپ در خصوص بازی دادن به بیرانوند گفت: در روزهای کرونایی وقتی شما باید بازی‌های زیادی را انجام دهید، خیلی مهم است که تمام بازیکنان شما از نظر فیزیکی آماده باشند و بتوانند از نظر ذهنی در بالاترین سطح قرار گیرند. این تنها دلیلی بود که من بازیکنانم را تغییر دادم. ما شنبه مقابل کلوب بروژ، جدال حساسی داریم و باید بتوانیم نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

 

ایوان لکو در خصوص عملکرد گلر ایرانی گفت: او عالی کار کرد. او در دروازه ایستاد زیرا که سزاوارش بود. علیرضا کیفیت بالایی دارد. تقصیر بیرانوند نیست که ما اکنون در تیم 2 گلر اصلی داریم. «بوتز» چند ماهی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته و من که می‌دانم فشاری وجود دارد که به بیرانوند بازی دهم ولی نباید تصمیم‌ها را زیر فشار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------