روبینیو به تجاوز متهم شد/ 9 سال زندان برای ستاره برزیلی



اخبار,اخبار ورزشی,روبینیو
دادگاهی در ایتالیا تقاضای تجدیدنظر روبینیو ستاره سابق برزیلی برای فسخ حکم 9 سال زندان او به جرم تجاوز را رد کرد.

به گزارش ورزش سه، روبینیو در سال 2017 در ایتالیا به اتهام تجاوز دادگاهی شده و به 9 سال زندان محکوم شده بود. ستاره سابق برزیلی علیه این حکم در ایتالیا اعتراض کرده و تقاضای تجدیدنظر کرده بود. دیروز اما دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا تقاضای فرجام خواهی روبینیو را رد کرد تا محکومیت 9 سال زندان او تایید شود.

 

ماجرایی که مورینیو به خاطر آن به زندان محکوم شده در سال 2013 رخ داده است. زمانی که روبینیوی برزیلی با پیراهن آث میلان در کشور ایتالیا بازی می کرد. روبینیو و 5 نفر دیگر به تجاوز در یک باشگاه شبانه متهم شدند. بر اساس حکم دادگاه بدوی روبینیو به 9 سال زندان و پرداخت 50هزار پوند به قربانی محکوم شد.

 

روبینیو بلافاصله علیه این حکم اعتراض کرد اما دیروز دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا اعتراض او را وارد ندانست و حکم دادگاه بودی را تایید کرد. روبینیو دیروز اعلام کرد که دوباره علیه این حکم اعتراض خواهد کرد.

 

بر اساس قانون ایتالیا تا زمانی که پروسه تجدیدنظرخواهی ادامه دارد روبینیو به عنوان محکوم به زندان نخواهد رفت. دادستان دادگاه تجدیدنظر ایتالیا دیروز در این باره گفت: " تحقیقات پرونده روبینیو دقیق و کامل است. من از نظر حرفه ای از رای دادگاه بسیار راضی هستم و این رضایت من بیشتر به خاطر قربانی است".

 

روبینیو در سال 2009 در ایتالیا ازدواج کرده و از این ازدواج دو فرزند دارد.

 

روبینیو در سال 2005 برای اولین بار با ترک کشورش راهی اروپا شد. انتقال او از باشگاه سانتوس برزیل به رئال مادرید با سر و صدای زیادی همراه بود و او به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ و آینده دار دنیای فوتبال شناخته می‌شود. روبینیو در سال 2008 با قراردادی قابل توجه از رئال به منچسترسیتی منتقل شد. اما او در انگلیس روزهای خوبی نداشت و به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه سابقش سانتوس واگذار شد.

 

در پایان همان فصل روبینیو به آث میلان منتقل شد و در کنار ستاره هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ و آنتونیو کاسانو به روسونری کمک کرد فاتح سری آ شود. روبینیو 5 فصل در ایتالیا بازی کرده و سپس راهی چین شد و در گوانگژو اورگرانده بازی کرد.

 

روبینیو بعد از چین راهی ترکیه شد و مدتی در دو تیم سیواس اسپور و باشاک شهیر استانبول بازی کرد و در تابستان امسال دوباره به کشورش برزیل برگشت تا برای سانتوس تیم اول خود بازی کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------