واکنش زیدان به پیروزی عجیب 31-0 رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال نونهالان رئال مادرید
تیم نونهالان رئال مادرید چند روز پیش توانسته بود 31-0 بر حریف خود غلبه کند. بردی که واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت.

به گزارش ورزش سه، تیم رده بنجامین رئال مادرید(نونهالان) در لیگ داخلی اسپانیا به برد خیره کننده 31-0 برابر ویاورده سن آندرس دست یافت.

 

صفحات رسمی رئال مادرید این پیروزی را بدون درج نتیجه گزارش دادند تا از تحقیر تیم حریف جلوگیری شود اما مسئولان ویاورده با انتشاره بیانیه ای به رئال مادرید تاختند.

 

در این بیانیه قید شده بود که مربیان رئال باید مانع رقم خوردن چنین نتیجه ای می شدند چرا که دریافت 31 گل باعث شده تا انگیزه فوتبال در میان نونهالان این باشگاه از بین برود و به طرز بدی تحقیر شده اند. آنها رقم خوردن چنین اتفاقی در فوتبال پایه را نیز زیر سوال برده و از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواستار تغییر قوانین شدند.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با بیلبائو و در پاسخ به سوالی در مورد پیروزی 31-0 تیم نونهالان باشگاه گفت:« تیم ها وارد زمین می شوند تا برابر هم بازی کنند و هر اتفاقی می تواند در زمین رخ بدهد. متاسفم که برای تیم حریف، چنین نتیجه ای رقم خورد و دریافت 31 گل کمی زشت است ولی نمی توان از مربی تیم خواست که به بازیکنانش بگوید حمله نکنند.

 

این مسئولیت متوجه فدراسیون است. در بسکتبال وقتی فاصله دو تیم به 50 امتیاز می رسد، بازی را قطع می کنند و معتقدم باید در فوتبال پایه نیز قانونی مشابه وضع شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------