فکری: وارث تیمی هستیم که چندین سال نتیجه نگرفته است/ باید به هر قیمتی صدر جدول را حفظ کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,محمود فکری
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال حفظ صدر جدول را برای آبی‌پوشان ضروری دانست و گفت که آنها برای دستیابی به این هدف کار دشواری دارند.

به گزارش تسنیم، محمود فکری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از صحبت درباره شرایط تیم، ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم که چند هفته سخت را گذراندند و با تلاشی که کردند، به صدر جدول رسیدیم.

 

وی افزود: صدرنشینی با بازی بیشتر یا تفاضل گل، فرقی ندارد و این صدرنشینی کار ما را سخت‌تر می‌کند. امیدوارم بچه‌ها با تلاش و دقت بیشتر، کاری کنند که بتوانیم به هر قیمتی صدر جدول را حفظ کنیم. بازی فردا هم با توجه به اینکه صدرنشین هستیم، سخت است. از یک سو استقلال هستیم و این مسئله انگیزه را در بازیکنان حریف زیاد می‌کند و از سوی دیگر ما صدرنشین هستیم و انگیزه مضاعفی به حریف می‌دهد. تیم حریف مقابل ما انگیزه بالایی دارد. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است، بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و این مسئله کار ما را سخت می‌کند. ذوب‌آهن مطمئناً مقابل ما برای کسب امتیاز می‌آید، اما باید با تلاش و دقت بیشتر، سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه یکی از مشکلات تیمش تعداد بالای مصدومان است و چه توضیحی در این مورد دارد، گفت: متأسفانه ما وارث تیمی هستیم که چندین سال است نتیجه نگرفته و بار روحی و روانی سنگینی روی بازیکنان وجود دارد. از طرفی فشار جسمی روی بازیکنان بوده است که بین دو فصل فرصت کافی برای استراحت کردن، نداشتند.‌ اکنون مشکلات یک به یک بیرون می‌زند و اکثر مصدومان ما، بازیکنانی هستند که فصل قبل اینجا بودند و فشار روحی و جسمی را تحمل کردند‌. از طرفی فرصت کافی برای بدنسازی و آماده‌سازی تیم نداشتیم و وارد مسابقات شدیم و بازیکنانی که از فصل قبل فشار را تحمل کردند یا آسیب‌دیدگی‌های ریز داشتند، الان مصدومیت‌شان نشان داده می‌شود. البته هیچکدام از اینها ربطی به کادر فنی قبلی یا کادر پزشکی قبلی ندارد، اما این مصدومیت‌ها از فصل قبل بوده است‌.

 

فکری تصریح کرد: ما یک بحث روحی و روانی هم داریم که فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد کرده است و امیدواریم که بتوانیم با نتیجه‌گیری این فشار روحی را از روی بازیکنان برداریم و از طرفی به برخی از آنها فرصت استراحت بدهیم که در نهایت همه تیم را در شرایط مطلوبی در اختیار داشته باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم هواداران فردا بازی خوبی را از سوی هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن ببینند و یک بازی جوانمردانه را به دور از هر نوع حاشیه داشته باشیم و هر تیمی که استحقاق پیروزی را داشت، به سه امتیاز برسد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------