پیروزی منچستریونایتد مقابل شفیلد و سبقت از چلسی/ صعود رُم به جایگاه چهارم جدول



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات فوتبال جهان
شیاطین سرخ با برتری مقابل تیم قعرنشین شفیلدیونایتد، از رقیب همشهری خود و نیز چلسی سبقت گرفتند و به جایگاه ششم جدول لیگ برتر انگلیس رسیدند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد پنجشنبه شب در آخرین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، میهمان شفیلدیونایتد بود که در این بازی به پیروزی 3 بر 2 دست یافت.

 

دیوید مک‌گولدریک در دقیقه 5 برای شفیلد گلزنی کرد، اما مارکوس رشفورد در دقایق 26 و 51 و آنتونی مارسیال در دقیقه 33 موفق به گشودن دروازه میزبان و جبران این گل شدند. مک‌گولدریک در دقیقه 87 گل دوم خودش و شفیلدیونایتد را به ثمر رساند، اما این گل هم مانع شکست قعرنشین لیگ برتر انگلیس نشد.

 

شاگردان اولگنار سولسشایر با این پیروزی، 23 امتیازی شدند و با سبقت از چلسی و منچسترسیتی، به رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس رسیدند. شفیلدیونایتد هم با یک امتیاز و متحمل شدن 12 شکست، همچنان در قعر جدول حضور دارد.

 

***

 

صعود رُم به جایگاه چهارم جدول با پیروزی راحت مقابل تورینو

تیم فوتبال رُم پنجشنبه شب در آخرین دیدار هفته دوازدهم سری A ایتالیا، میزبان تورینو بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

 

در دقیقه 15 این مسابقه، ویلفرید سینگو از تیم تورینو اخراج شد تا کار شاگردان فونسکا برای پیروزی راحت‌تر شود. هنریک مخیتاریان در دقیقه 27، جردن ورتوت در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی و لورنزو پلگرینی در دقیقه 68 برای رُم گلزنی کردند و آندره‌آ بلوتی در دقیقه 73، تنها  گل تورینو را به ثمر رساند.

 

رُم با این پیروزی، 24 امتیازی شد و با تفاضل کمتر از یوونتوس، در جایگاه چهارم جدول سری A ایستاد. تورینو هم با شش امتیاز همچنان در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------