پیروزی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن در شب شکست آرسنال/ مسی به رکورد پله رسید



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بایرن مونیخ و بایرلورکوزن
تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب یک پیروزی خارج از خانه ارزشمند مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی در هفته سیزدهم بوندس‌لیگا، جایگاه این تیم را تصاحب کرد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سیزدهم بوندس‌لیگا که مهمترین بازی این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان نیز بود، بایرن مونیخ رده دومی میزبان بایرلورکوزن صدرنشین بود و با کسب پیروزی 2 بر یک صدر جدول را از چنگ میزبان خود درآورد.

 

لورکوزنی‌ها در دقیقه 14 با گلزنی پاتریک شیک پیش افتادند اما روبرت لواندوفسکی با گل‌هایی که در دقایق 43 و 3+90 به ثمر رساند، ورق را به سود باواریایی‌ها برگرداند و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان آورد.

 

به این ترتیب بایرن مونیخ نهمین برد خود را کسب کرد تا با 30 امتیاز صدرنشین شود. بایرلورکوزن نیز با 28 امتیاز به رده دوم سقوط کرد.

 

***

 

ادامه تیره‌روزهایی آرسنال با شکست در خانه اورتون

در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال آرسنال میهمان اورتون بود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد.

 

آرسنالی‌ها در این بازی با گل به خودی راب هلدینگ در دقیقه 22 از میزبان خود عقب افتادند اما نیکلاس پپه با گلزنی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 35 آنها را به بازی برگرداند. با این حال اورتون تحت هدایت کارلو آنچلوتی با گلزنی یری مینا در آخرین دقیقه نیمه اول دوباره پیش افتاد و تا پایان بازی برتری‌اش را حفظ کرد.

 

با این نتیجه اورتون هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد و با 26 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. آرسنال اما با قبول هشتمین باخت و هفتمین بازی بدون برد متوالی‌اش در لیگ برتر از 11 آبان (پیروزی در خانه منچستریونایتد) 14 امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

 

***

 

مسی به رکورد پله رسید

گلزنی لیونل مسی در تساوی 2-2 دیشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل والنسیا در نوکمپ در هفته پانزدهم لالیگا، او را به رکورد پله رساند و حالا فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا در کنار اسطوره فوتبال برزیل تنها کسانی هستند که برای یک تیم باشگاهی در تمامی رقابت‌ها 643 گل زده است.

 

او این گل را لحظاتی پس از مهار شدن ضربه پنالتی‌اش توسط دروازه‌بان حریف و در آخرین دقیقه نیمه اول به ثمر رساند تا بارسلونا بازنده به رختکن نرود هرچند بارسلونا در نهایت مجبور به تقسیم امتیازات شد.

 

مسی در حالی ششصدوچهل‌و‌سومین گلش برای بارسلونا را به ثمر رساند که تا کنون 748 بازی برای این تیم انجام داده است. پله اما این رکورد را در 665 بازی به ثبت رساند هرچند که تنوع و سطح مسابقاتی که مسی در 17 سال حضورش در بارسلونا گلزنی کرده، بیشتر و الاتر بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------