تساوی ذوب‌آهن برابر گل‌گهر/ شکست تراکتور مقابل صنعت نفت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار ذوب آهن و گل گهر
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های هفته هشتم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال شامگاه امروز پنجشنبه تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گل گهر بود که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

 

علی دشتی در دقیقه ۱۲ برای تیم فوتبال ذوب آهن گل زد. شاگردان رحمان رضایی در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند که این ضربه را میلاد جهانی از دست داد.

 

در نیمه دوم گل گهر توسط سعید صادقی در دقیقه ۵۹ به گل تساوی دست پیدا کرد.

 

گل گهر پیش از این با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و حالا سایه سپاهان و استقلال را بیشتر از قبل روی سر خود حس می‌کند. ذوب آهن هم با ۵ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

 

***

 

شکست تراکتور برابر صنعت نفت

در ادامه رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم صنعت نفت عصر امروز پنجشنبه در آبادان میزبان تیم تراکتور تبریز بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم صنعت نفت به پایان رسید.

 

در این دیدار تیم فوتبال صنعت نفت خیلی زود و در دقیقه ۴ توسط رضا خالقی فر به گل برتری دست پیدا کرد اما تراکتوری‌ها در دقیقه ۴۷ توسط محمد عباس زاده به گل تساوی دست پیدا کرد.

 

در حالی که وارد پنج دقیقه وقت اضافه شده بود، در دقیقه دوم این وقت تیم صنعت نفت توانست گل دوم را وارد دروازه تیم تراکتور کند و سه امتیاز شیرین و حساس را از آن خود کند.

 

با توجه به تساوی گل گهر برابر ذوب آهن، در صورتی که تراکتور می‌توانست صنعت نفت را شکست دهد ۱۵ امتیازی می‌شد و صدر جدول را به خود اختصاص می‌داد.

 

با این شکست تراکتوری‌ها ۱۲ امتیازی باقی ماندند و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دادند. تیم صنعت نفت اما با این پیروزی ۱۴ امتیازی شدند و در کنار گل گهر صدرنشین قرار گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------