رونالدو؛ سلطان لایک اینستاگرام در 2020



اخبار,اخبار ورزشی,لایک های اینستاگرام در سال 2020
بیشترین میزان لایک شدن یک پست اینستاگرامی در سال 2020 متعلق به پستی است که کریستیانو رونالدو به یادبود دیگو مارادونای فقید در صفحه خود منتشر کرده بود.

به گزارش ورزش سه، در پایان سال 2020 میلادی مشخص شد که یکی از آمارهای مهم شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنیای فوتبال اختصاص دارد. بیشترین پستی که در این سال در اینستاگرام توسط کاربران لایک شده است پستی است که یک فوتبالیست بزرگ به یادبود یک اسطوره تازه درگذشته فوتبال منتشر کرد. پستی که کریستیانو رونالدو در یادبود دیگو مارادونا در صفحه اینستاگرام خود گذاشت.

 

البته این اولین آمارِ برتر رونالدو در اینستاگرام نیست. او در حال حاضر با بیش از 249 میلیون دنبال کننده رکورددار اینستاگرام است و هیچ چهره مشهور دیگری در این شبکه اجتماعی به اندازه او دنبال کننده ندارد.

 

کریستیانو در ماه نوامبر و بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر مرگ دیگو مارادونا بر اثر سکته قلبی خیلی زود واکنش نشان داد و در یک پست احساسی، نسبت به مرگ دیگو ابراز تاسف و ناراحتی کرده و یاد او را گرامی داشت. پستی که حالا مشخص شد بیشترین لایک اینستاگرام در سال 2020 را دریافت کرده و 19.7 میلیون بار پسندیده شده است.

اخبار,اخبار ورزشی,لایک های اینستاگرام در سال 2020

 

دیروز در آخرین ساعات پایان سال میلادی مشخص شد که آمار پنج لایک برتر اینستاگرام در این سال بیشتر در اختیار پیامهای تسلیت بوده. پست لیونل مسی رقیب بزرگ رونالدو درباره مرگ دیگو مارادونا هم با 16.4 میلیون لایک در رتبه سوم قرار دارد. رتبه دوم تعدد لایک هم در اختیار یک پست اعلام درگذشت است که در ماه آگوست در صفحه چدویک بوسمن ستاره بلک پنتر قرار گرفته است.

 

رتبه پنجم فهرست پستهایی که بیشترین لایک را دریافت کرده اند به لبرون جیمز ستاره بزرگ بسکتبال اختصاص دارد. او که در رثای دوست خود کوبی براینت اسطوره بسکتبال دنیا بعد از درگذشت او در سانحه سقوط هلیکوپتر پستی احساسی در اینستاگرام منتشر کرده بود برای این پست 15.5 میلیون لایک دریافت کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,لایک های اینستاگرام در سال 2020

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------