رسول پناه در پرسپولیس به آخر خط رسید/ پایان کار رییس هیئت مدیره سرخ ها



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی رسول پناه
به نظر می‌رسد دوران فعالیت مهدی رسول پناه در پرسپولیس به پایان خود نزدیک شده باشد‌.

به گزارش ورزش سه، 3 روز پس از اینکه یحیی گل محمدی در نشست خبری اش ضرب الاجلی ۴۸ ساعته برای کنار گذاشتن مهدی رسول پناه از هیئت مدیره تعیین کرد، شواهد حاکی از این است که او به مقصود خود خواهد رسید.

 

مهدی رسول پناه که پس از درگذشت زنده یاد جعفر کاشانی در مهر ماه سال گذشته به عضویت هیئت مدیره درآمده بود، پس از استعفای محمدحسن انصاری فرد در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد و حدود ۹ ماه این شغل را در دست داشت اما پس از حواشی به وجود آمده، از سمتش به عنوان نفر اول اجرایی باشگاه استعفا داد اما در عضویت هیئت مدیره به عنوان رییس باقی ماند.

 

نکته جالب، مشکلات موجود بین او و یحیی گل‌محمدی است که چند بار سرمربی سرخ ها را تا آستانه استعفا پیش برد و حتی یحیی اعلام کرد نامه فسخ خود را به باشگاه ارسال می‌کند تا پس از لیگ قهرمانان آسیا، جدایی اش قطعی شود. البته در همان زمان نیز مشکلات موجود بین طرفین هنوز علنی نشده بود تا این که صحبت های سرپرست قرمزها در جمعی خودمانی در باشگاه پرسپولیس انتشار یافت و همه از رابطه تیره و تار این دو با خبر شدند تا این که سرانجام رسول پناه از مدیرعاملی کنار رفت.

 

به نظر می‌رسید که پس از کنار گذاشتن رسول پناه از پست مدیرعاملی، طرفین به نوعی صلح برسند و التهاب در باشگاه پرسپولیس کاهش یابد اما این اتفاق رخ نداد و این بار گل‌محمدی پس از توقف تیمش مقابل استقلال، خواستار پایان کار مدیرعامل سابق این باشگاه در هیئت مدیره شد و حتی این خواست خود را از شخص وزیر ورزش مطرح کرد.

 

این در حالی است که منابع موثق از این خبر می‌دهند که اعضای هیئت مدیره پیش از این قصد کنار گذاشتن رسول پناه را داشتند و خود او نیز باوجود علاقه به حضور در پرسپولیس، توان مقاومت مقابل این خواست را نداشت. اما مصاحبه یحیی گل‌محمدی سبب شد تا پروژه کنار گذاشتن رسول پناه متوقف یا به عبارت بهتر وارد فاز متفاوتی شود.

 

با این وجود اما شرایط به گونه ای است که ادامه حضور رسول پناه در باشگاه قابل تصور نیست. این که یحیی گل‌محمدی روز گذشته به تمرین رفت و در گفتگویی از موضع قبلی اش پایین آمد، نشان می‌دهد که احتمالا از خواست مدیران باشگاه برای کنار گذاشتن رسول پناه با خبر شده و اطمینان یافته که او جایی در آینده باشگاه پرسپولیس ندارد.

 

البته این که جدایی او سرانجام چه زمانی محقق شود، پرسشی است که نمی‌توان به این سادگی ها پاسخش را یافت و احتمالا باید به عبارت «به زودی...» اکتفا کرد. اما موضع حراست وزارت ورزش، حضور یحیی گل‌محمدی در تمرین و انجام مصاحبه به آن شکل و همچنین سکوت دیگر اعضای هیئت مدیره و عدم حمایت از رسول پناه، شواهدی هستند که به وضوح نشان می‌دهند آقای دندان پزشک به آخر خط رسیده است.

 

***

 

درخشان: حضور فردی که رزومه خوبی نداشته چه فایده‌ای دارد؟/ رسول‌پناه از پرسپولیس برود تا آرامش برگردد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بهتر است افرادی همانند رسول‌پناه از پرسپولیس بروند تا این باشگاه آرامش داشته باشد.

 

حمید درخشان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت گفت: پرسپولیس مستحق زدن گل‌های بیشتری بود. این تیم خیلی خوب بازی کرد و روی دو اشتباه گل خورد. پرسپولیس سوار بازی بود و استحقاق پیروزی را داشت. استقلال چیزی برای گفتن نداشت و پرسپولیس در همه زمینه‌ها برتر بود. 

 

وی درباره انتقاداتی که یحیی گل‌محمدی بعد از دربی به حضور رسول‌پناه در پست ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس داشت، عنوان کرد: متاسفانه در فوتبال ما همه چیز برعکس است، یک مدیر باید مدیریت و به تیم کمک کند ولی حضورش بدتر حاشیه درست می‌کند. یک مدیر باید همه چیز را برای سرمربی فراهم کند تا دست مربی برای نتیجه‌گیری باز باشد ولی همه فشارها را روی سرمربی می‌گذارند. مدیران ما وظایف مدیریتی‌شان را فراموش می‌کنند و این مشکلات به وجود می‌آید. 

 

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره حضور رسول‌پناه خاطرنشان کرد: حضور فردی که رزومه خوبی نداشته، چه فایده‌ای دارد؟ بهتر است افرادی نظیر رسول پناه نباشند تا آرامش برگردد و بقیه بتوانند کارشان را راحت‌تر انجام دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------