قهرمانی بایرن مونیخ در نیم‌فصل بوندسلیگا با پیروزی مقابل فرایبورگ/ لیورپول و منچستریونایتد به تساوی رضایت دادند



اخبار,اخبار ورزشی,تیم بایرن مونیخ
تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب یک پیروزی خانگی برابر حریف رده هشتمی‌اش، از باقی ماندن در صدر جدول رده بندی بوندس‌لیگا در پایان نیمه نخست فصل جاری بوندس‌لیگا اطمینان حاصل کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم بوندس‌لیگای‌ آلمان عصر امروز (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد میهمان خود تیم فرایبورگ را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و یازدهمین برد خود را در این فصل کسب کند.

 

در این بازی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 7 گل نخست را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. در دقیقه 52 نیلز پیترسن گل تساوی را برای فرایبورگ زد، اما توماس مولر با گلزنی در دقیقه 75 اجازه نداد باواریایی‌ها امتیاز از دست دهند.

 

به این ترتیب بایرن مونیخ 36 امتیازی شد و با حفظ فاصله چهار امتیازی‌اش با لایپزیگ رده دومی در فاصله یک هفته به پایان نیمه نخست فصل، قهرمان نیم‌فصل شد. فرایبورگ هم با 23 امتیازی که داشت، فعلاً در رده هشتم جدول باقی ماند.

 

***

 

لیورپول و منچستریونایتد به تساوی رضایت دادند

 در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که لیورپول در خانه به دیدار تیم صدرنشین منچستریونایتد رفت. بازی در ابتدا آرام دنبال شد ولی این تیم لیورپول بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و چندین موقعیت گلزنی در این دیدار خلق کرد که بی دقتی باعث شد تا دروازه یونایتد بسته بماند.

 

یکی از جدی ترین موقعیت های این نیمه ضربه ایستگاهی برونو بود که راهی به دروازه لیورپول نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم یونایتد بیشتر از لیورپول به دنبال کسب یک امتیاز خارج از خانه بود و لیورپول تلاش زیادی برای زدن گل برتری کرد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار بالاتر از شیاطین سرخ در صدر جدول قرار بگیرند.

 

در دقیقه ۷۹ بازی تیاگو شانس خود را برای باز کردن دروازه هموطن خود داوید دخئا امتحان کرد ولی این توپ نیز راهی به تور دروازه یونایتد نداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

در دیگر دیدار تاتنهام موفق شد با نتیجه ۳ بر یک در زمین تیم قعرنشین شفیلدیونایتد به برتری برسد. سرژ اوریر گل اول بازی را در این دیدار به ثمر رساند و در ادامه هری کین و اندومبله برای اسپرز گلزنی کردند و ۳ امتیاز این دیدار به تیم تاتنهام رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------