جزئیات قرارداد ۸ میلیارد تومانی مهدی ترابی با پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی ترابی
مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها نقش پررنگی در تحولات این باشگاه دارد به موضوع مذاکرات با ترابی ورود می‌کند و جلسه‌ای را با این بازیکن برگزار کرده تا موانع پیش رو برداشته شود و ترابی مجدد پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند. پس از چند ساعت جلسه گفته می‌شود آن‌ها بر سر قراردادی به مدت یک سال و نیمه به توافق می رسند.

به گزارش فرارو، مهدی ترابی در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران اقدام به ترک پرسپولیس با فسخ یکطرفه قرارداد خود کرد تا بتواند بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش به العربی قطر بپیوندد. او که بخاطر کمتر از ۸۰ میلیون تومان طلب خود حاضر نشد پولی بابت رضایتنامه به پرسپولیس بدهد حالا پس از حضوری کوتاه مدت در العربی قطر در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.

 

ترابی که مصدومیت‌های متوالی و زیادی را پشت سر گذاشت مورد انتقاد رسانه‌های فوتبال قطر گرفت. او با دو گلی هم که با پیراهن العربی زد نتوانست نظر هواداران را به خود جلب کند تا بالاخره کادر فنی این باشگاه قید او را زده و «یوسف المساکنی» را جانشین ترابی کند.

 

صحبت از بازگشت ترابی به پرسپولیس در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن قصد داشت با حضور در لیگ ستارگان قطر، شرایط را برای ترانسفر به تیم‌های اروپایی برای خود فراهم کند، اما مصدومیت‌های متوالی او باعث دوری از ترکیب العربی و در نهایت کنار گذاشتن او شد.

 

ترابی که جدایی اش قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده بود برای بازگشت به فوتبال ایران با پیشنهاد تیم‌هایی نظیر تراکتور و سپاهان روبرو شد، اما این بازیکن بار دیگر مد نظر کادر فنی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا خودش هم خواهان بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی شود.

 

ترابی پس از این که خبر‌هایی درباره جدایی او از العربی مطرح شده بود با یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داده بود و به او قول داده بود در صورت بازگشت به ایران به پرسپولیس برگردد و در نهایت تصمیم گرفته شد برای اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغی بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت نکند او خودش با العربی توافق کند و بعد با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر قرارداد جدید پای میز مذاکره بنشیند.

 

ترابی بعد از فسخ قرارداد و توافق با مدیران العربی و گرفتن تقریبا نیمی از ۶۰۰ هزاردلار از قراردادش از العربی قطر، (حدود ۳۰۰ هزار دلار) روز چهارشنبه به ایران برگشت و جلسه‌ای با ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس و سخنگوی این باشگاه برگزار کرد، اما گفته می‌شود جلسه آن‌ها بی نتیجه مانده و بر سر مبلغ قرارداد به توافق نمی‌رسند و ترابی در این جلسه می‌گوید که پیشنهاد سپاهان سه برابر و تراکتور دو برابر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است.

 

پس از اینکه مذاکرات شکوری و ترابی به بن بست می‌رسد مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها نقش پررنگی در تحولات این باشگاه دارد به موضوع مذاکرات با ترابی ورود می‌کند و جلسه‌ای را با این بازیکن برگزار کرده تا موانع پیش رو برداشته شود و ترابی مجدد پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

 

پس از چند ساعت جلسه گفته می‌شود آن‌ها بر سر قراردادی به مدت یک سال و نیم و به ارزش ۸ میلیارد تومان به توافق می‌رسند تا ترابی دوباره به پرسپولیس برگردد. در واقع چهار میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس و چهار میلیارد تومان صدری می‌دهد تا ترابی به جمع پرسپولیسی‌ها برگردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------