گل‌محمدی: این سه امتیاز برای ما مهم بود/ سرمربی م رفسنجان: عجول بودیم و اعتماد به‌نفس‌مان کم بود



اخبار,اخبار ورزشی,گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه بازی امروز برابر مس خیلی برای ما مهم بود.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: برای ما این سه امتیاز مهم بود که خدا را شکر به دست آوردیم و زحمت زیادی هم کشیدیم. با تیمی بازی داشتیم که پدیده لیگ است و در حمله برنامه‌های خوبی دارد. مس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که می‌توانند کارساز باشند، اما خیلی خوب آنها را مهار کردیم و در خط حمله هم برنامه داشتیم با نفرات بیشتری حمله کنیم.

 

وی افزود: به خوبی بازی کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. کنترل بازی در دست ما بود و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم.

 

گل‌محمدی همچنین با حضور در نشست خبری عنوان کرد: جا دارد یک بار دیگر فوت دو عزیزمان (میناوند و انصاریان) را تسلیت بگویم که هنوز داغدار آنها هستیم و فراموشی داغ آنها برای ما و همه مردم سخت است. ان‌شاءالله روح‌شان شاد و قرین رحمت الهی باشد. بازی خیلی مهم و حساسی بود. این 3 امتیاز را لازم داشتیم و باید 3 امتیاز را با تمام توان و تمرکز می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا شرایط‌مان را در جدول بهبود می‌بخشیدیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک می‌کردیم. یک بازی خوب و منطقی انجام دهیم.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و به حریف هم موقعیت خاصی ندادیم. بازی زیبایی انجام دادیم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. جا دارد که از کانون هواداران باشگاه هم به خاطر زحماتی که درباره طرح موزاییکی کشیدند تشکر کنم.

 

***

 

ربیعی: عجول بودیم و اعتماد به‌نفس‌مان کم بود/ ۱۰ نفره نمی‌شدیم، گل می‌زدیم

محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس گفت: به آقای گل‌محمدی تبریک می‌گویم. بازی خوبی داشتیم. نیمه اول را کنترل کردیم و نیمه دوم اسیر یک ضربه کرنر شدیم. بعد از آن که حملات‌مان را طرح‌ریزی کردیم اما متاسفانه 10 نفره شدیم و کارمان سخت شد. به بچه‌های خودمان خسته‌نباشید می‌گویم.

 

وی در نشست خبری نیز گفت: با اینکه برنامه داشتیم و می‌دانستیم سیدجلال حسینی در بازی هفته گذشته هم روی ضربه ایستگاهی گل زده، اما بازهم گل زد. سعی کردیم به بازی مسلط شویم تا به گل برسیم. دو سه توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس کردیم و نزدیک به گل هم شدیم، اما با اخراج یک بازیکن کارمان سخت شد.

 

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تلاش کردند و یک جاهایی خوب هم بودند. با این حال آنها گاهی عجول بودند یا اعتماد به نفس‌شان کم بود که البته به چند بازیکن جوان‌مان حق می‌دهم دچار اشتباه شوند. آنها برای اولین بار در استادیوم آزادی بازی می‌کردند و همین جا باید اشتباه کنند و ساخته شوند. با این حال خوشحالم در اولین سالی که به لیگ برتر صعود کردیم، شخصیت خوبی برای مس ساخته‌ایم و اگر نقطه ضعفی هم داشته باشیم، باید این آنها را برطرف کنیم.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه آیا 10 نفره شدن تیمش باعث شد آنها نتوانند گل را جبران کنند، گفت: کریم‌زاده بازیکن جوانی است و من خیلی او را دوست دارم. بازیکن بومی خودمان است و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. از بازیکنانم راضی هستم، اما 10 نفره شدن کار ما را سخت کرد. بچه‌های ما جوان هستند و تجربه کمی دارند. کریم‌زاده در خطای دوم عجله کرد. اگر عجله نمی‌کرد و اخراج نمی‌شد، می‌توانستیم به گل برسیم، چون به دروازه پرسپولیس نزدیک شده بودیم. مطمئناً تیمی با ظرفیت و پتانسیل ما نمی‌تواند مقابل تیمی چون پرسپولیس دائماً موقعیت داشته باشد و باید از تک موقعیت‌ها به گل برسیم. با این حال اگر یازده نفره بودیم شرایط بهتر می‌شد، اما حدود 25 دقیقه 10 نفره بودیم و فشار زیادی روی تیم ما بود. ناراحتم که نتیجه نگرفتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم، اما این بازی برای ما تمام شد و دیگر به این مسابقه فکر نمی‌کنیم.

 

ربیعی در خصوص عملکرد تیمش در لیگ این فصل، اظهار داشت: ما یک تولید هدف و یک تولید راندمان داریم. باشگاه هدفی دارد که ما باید راندمانی برای آن ایجاد کند. ما هدف‌مان را به خوبی دنبال کردیم، چون برای تیمی که تازه به لیگ برتر صعود می‌کند، حفظ تیم در لیگ بسیار مهم است و خیلی از تیم‌های تازه وارد سقوط می‌کنند. سعی می‌کنیم در ادامه مسابقات هم خوب نتیجه بگیریم و تیم را حفظ کنیم. با این حال از 10 سهمیه‌ای که برای جذب بازیکن لیگ برتری داشتیم، 5 بازیکن با تجربه خود را نداشتیم از جمله نورمحمدی و قاضی که بازیکنان با تجربه ما هستند. علاوه بر آنها آشوری هم مصدومیت داشت و ما آقاجان‌پور و سالاری را هم در اختیار نداشتیم. برای تیمی مثل ما وقتی این تعداد بازیکن را مقابل پرسپولیس نداریم، نتیجه گرفتن سخت می‌شود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، اما از نتیجه نمی‌توانم رضایت داشته باشم.

 

وی درباره قضاوت حمید حاج‌ملک گفت: به داوری احترام می‌گذارم، اما روی یک دو صحنه با آقای حاج‌ملک اختلاف نظر دارم. او با پرسپولیس مهربانانه بود و یکی دو توپ هم از پشت سر گرفتیم که داور سوت زد. یک سوت هم به سود ما نبود و در یک صحنه که خیلی اعتراض کردم، عقیل کعبی تکل زد که نه به بازیکن رسید و نه به بازیکن، اما داور خطا گرفت. از کمک پرسیدم شما که دیدید مگر با سیستم رادیویی به داور کمک نمی‌کنید، اما گویا این سیستم هم خراب است.

 

سرمربی تیم مس درباره عملکرد بازیکنانش گفت: هومن ربیع‌زاده 21 ساله است. این بازیکنان جوان باید در همین بازی‌ها آبدیده شوند. ما البته اشتباه فردی هم داشتیم اما باید خودمان را ترمیم کنیم. تیم تازه و جدیدی هستیم که از لیگ دسته اول آمدیم و با تیمی بازی کردیم که نایب قهرمان آسیاست. تیمی هستیم که 13 بازیکن‌مان تغییر کرده و شخصیت خوبی داریم.

 

ربیعی درباره گل خوردن از روی ضربه ایستگاهی اظهار داشت: این تنها اشتباه فنی است که از آن ناراحت هستم. روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم. شاید پرسپولیس موقعیت‌های دیگری داشت و ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. با این حال یکی دو موقعیت هم خودمان داشتیم. وقتی با چنین تیمی بازی می‌کنید که چهار دوره قهرمان لیگ شده و باز هم بازی می‌کنید، خیلی سخت است که روی ضربه ایستگاهی گل بخورید. بازیکنان ما روی ضربه ایستگاهی باید تمرکز بیشتری داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------