عجیب اما واقعی؛ نیمار بازی نکرده محروم می شود!/ امباپه بازیکن بارسلونا را تهدید به قتل کرد!



اخبار,اخبار ورزشی,حواشی دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا
ممکن است نیمار به خاطر توئیت های جنجالی دیشب خود از سوی یوفا محروم شود.
به گزارش ورزش سه، قصه تکراری سالهای اخیر امسال نیز در مورد نیمار تکرار شد و او مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به علت مصدومیت از دست داد. اما پاری سن ژرمن در غیاب این ستاره برزیلی و 28 ساله نیز نمایش فوق العاده ای ارائه داد و موفق شد با هت تریک کیلیان امباپه در نهایت با نتیجه 1-4 در نوکمپ بارسلونا را مغلوب کند.

 

اما این بارسا بود که در دقایق ابتدایی و روی خطای لایوین کوروزاوا روی فرانکی دی یونگ صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی آن را تبدیل به گل کرد. در ابتدا به نظر می رسد کوئیپرز دچار اشتباه شده، اما VAR نیز تصمیم او را تایید کرد و در نهایت یک پنالتی به سود بارسلونا اعلام شد.

 

اما نیمار خیلی سریع و بعد از اعلام این پنالتی تصمیم داور را جوک و خنده دار توصیف کرد. البته نیمار خیلی زود توئیت خود را پاک کرد، اما هزاران اسکرین شات از اعتراض او در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش شد.

اخبار,اخبار ورزشی,حواشی دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا

 

حالا نشریه دیلی میل مدعی شد ممکن است یوفا این رفتار نیمار را توهین تشخیص داده و این ستاره برزیلی را دو جلسه محروم کند. بدین ترتیب ممکن است نیمار در دیدار برگشت مقابل بارسلونا و بازی رفت احتمالی در یک چهارم غایب باشد. البته چنین کارهایی از نیمار تازگی ندارد. در سال 2019 نیز او به دلیل انتقاد از پنالتی منچستر یونایتد علیه پاری سن ژرمن از روی سکوها، توسط یوفا به مدت سه جلسه محروم شد.

 

***

 

امباپه بازیکن بارسلونا را تهدید به قتل کرد!

پاری سن ژرمن دیشب و با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 1-4 در استادیوم نوکمپ به برتری رسیده و بخش زیادی از مسیر صعود به دور بعدی را طی کند. همچنین پاریسی ها به نوعی انتقام شکست 1-6 چهار سال قبل را نیز گرفته و در استادیوم نوکمپ به یک پیروزی بزرگ دست یافتند.

اخبار,اخبار ورزشی,حواشی دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا

 

اما به نظر می رسد در زمین اتفاقات عجیبی رخ داده است. بعد از افشای درگیری لفظی و فحاشی بین آنتوان گریزمان و جرارد پیکه، حالا موندو دیپورتیوو ابعاد جدیدی از درگیری شدید لفظی بین بازیکنان دو تیم را نیز فاش کرده است.

 

در نیمه اول سرجینیو دست، مدافع جوان بارسلونا بعد از برخورد با کیلیان امباپه از او عذرخواهی می کند، اما مهاجم پاری سن ژرمن به زبان اسپانیش به دست می گوید: "به من دست نزن."

 

اینجا یوردی آلبا، دیگر مدافع بارسلونا وارد معرکه شده و به کیلیان امباپه می گوید: "بزرگ تر شو، او که از تو عذرخواهی کرد."

اخبار,اخبار ورزشی,حواشی دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا

 

اما عصبانیت مهاجم فرانسوی فروکش نکرده و حالا او خطاب به یوردی آلبا می گوید: "تو خیابون بود می‌کشتمت."

 

اینجا جرارد پیکه که صحنه را دیده رو به کیلیان امباپه می گوید: "گفتی چه کسی را می خواهی بکشی؟". در ادامه آلبا خطاب به پیکه می گوید او ( امباپه) تازه در حال بزرگ تر شدن و یادگیری است.

اخبار,اخبار ورزشی,حواشی دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا

 

اما کیلیان امباپه همچنان متوقف نشده و یک بار دیگر تهدید خود را خطاب به یوردی آلبا تکرار می کند: "تو خیابون بود می‌کشتمت".

 

ممکن است در صورت اثبات این مکالمات تبعاتی در انتظار بازیکنان حاضر در این درگیری به خصوص کلیان امباپه باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------