احضار مهدی قایدی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی قائدی
مهدی قایدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم حضور در تمرینات آبی‌پوشان به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.

به گزارش تسنیم، مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل قراردادش با باشگاه استقلال بالغ بر 10 روز است که در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند. قایدی پیش از شروع فصل از مدیران وقت باشگاه وعده افزایش رقم قراردادش را گرفت که در پایان نیم‌فصل و با توجه به عدم تحقق وعده‌ها تصمیم گرفت در تمرینات استقلال شرکت نکند.

 

مدیران باشگاه استقلال با وجود اینکه قایدی تا سال 1402 با این باشگاه قرارداد دارد، تصمیم گرفتند دو میلیارد و 100 میلیون تومان به قراردادش اضافه کنند. ستاره استقلال این موضوع را پذیرفته بود، اما به یکباره بحث بند جدایی برای ترانسفر شدن در قراردادش را پیش کشید که این بار مدیران استقلال زیر بار خواسته او نرفتند، چرا که اعتقاد داشتند استقلال در سال‌های اخیر از این مسئله ضرر کرده است. 

 

قایدی طی روزهای اخیر به درخواست محمود فکری سرمربی استقلال هم برای حضور در تمرینات نیز پاسخی نداده است. در همین زمینه، باشگاه استقلال این بازیکن را به کمیته انضباطی فراخوانده است تا پاسخگوی دلایل غیبتش در تمرینات باشد.

 

مهاجم جوان استقلال که به نظر می‌رسد مشورت‌های خوبی به او داده نمی‌شود، نسبت به سایر بازیکنان استقلال در این فصل دریافتی بیشتری داشته و 67 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است.

 

مدیران استقلال متوجه شده بودند برخی برای اینکه بازیکن جوان و تأثیرگذار استقلال را هوایی کنند، مشورت‌های خوبی به او نمی‌دهند و سه بار از وی خواستند که رو در رو با آنها صحبت کند، اما قایدی هر بار مدیربرنامه‌هایش را به جلسه با مدیران باشگاه فرستاد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------