صحبت های جالب جورجینا رودریگز درباره فوق ستاره فوتبال جهان/ وقتی او برنده نمی شود...



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو و جورجینا رودریگز
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، صحبت‌های جالبی در رابطه با فوق ستاره پرتغالی به زبان آورده است.

به گزارش ورزش سه، در سن 35 سالگی هم هیچ نشانه ای از افت در عملکرد کریستیانو رونالدو مشاهده نمی شود. فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر با 19 گل زده بهترین گلزن رقابت‌های سری آ محسوب می‌شود و آمادگی بدنی رونالدو به گونه ای است که اگر چند سال دیگر او را در سطح اول فوتبال اروپا مشاهده کنیم اصلاً تعجب آور نخواهد بود.

 

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، اکنون در مصاحبه ای صحبت های جالبی در رابطه با فوق ستاره پرتغالی مطرح کرده است. او در این باره گفت: " من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او به من کمک می کند، می آموزد و انگیزه می دهد.

 

در ابتدا از تمرین کردن کنار او احساس شرمندگی می‌کردم. او هنوز هم کریستیانو رونالدو است. اما بعد همه چیز تغییر کرد. او الهام بخش و یک عشق بزرگ برای من است. خانواده اولویت من است و فرزندانم و شوهرم در درجه اول قرار دارند."

 

زندگی در تورین: " ما یک خانه باغ داریم؛ جایی که فرزندان مان می‌توانند در آن بازی کنند. هیچ کمبودی وجود ندارد. مردم تورین ما را دوست دارند و من در اینجا بسیار خوشحال هستم. البته ما نمی توانیم به خرید برویم اما به لطف ماسک محافظ گاهی موفق به چنین کارهایی شده ایم.  چند سال پیش ما حتی به سینما رفتیم. کریستیانو پدر بزرگی است؛ همان همسری که آرزویش را داشتم."

 

وقتی رونالدو برنده نمی شود: " اگر یک مسابقه برای او خوب پیش نرود قطعاً خوشحال نخواهد بود. با این حال او می‌داند که فوتبال چگونه است. گاهی برنده می‌شوید و برخی اوقات شکست می‌خورید. شما باید آن را بپذیرید و همیشه سعی کنید پیشرفت کنید. او کاملا مرا متعجب و تسخیر کرد. او انتقاد از خود و  مسئولیت پذیری بالایی دارد و کاری را که انجام می دهد دوست دارد. در واقع یک ترکیب کامل است."

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------