آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

علیرضا دبیر: به‌دنبال رفع مشکل محرابی هستم تا به کشتی برگردد



محمد محرابی,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
علیرضا دبیر خواستار پیگیری وضعیت محمد محرابی شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز ۱۶ اسفندماه مشکلات محمد محرابی فرنگی‌کار لرستانی در محل فدراسیون کشتی مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

 

در ابتدای این نشست علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، ضمن مخالفت با انتشار برخی کلیپ‌ها در فضای مجازی گفت: جامعه از خانواده کشتی و کشتی‌گیر انتظار معرفت و مرام پهلوانی دارد و کشتی ما امروز نیازمند قهرمانانی از جنس پوریاولی و غلام‌رضا تختی است.

 

وی ادامه داد: نباید در مقابل مشکلات و سختی‌ها کم آورد و انتشار این کلیپ‌ها به چهره ورزش اول کشور در نگاه جامعه ضربه می‌زند و تبعات منفی به‌همراه دارد و باید با رسیدگی صحیح و به‌موقع جلویِ این رفتار اشتباه را گرفت و کاملاً با انتشار این‌گونه کلیپ‌ها در فضای مجازی مخالفم!

 

 دبیر تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص محمد محرابی به دنبال رفع مشکلات این عضو جوان از خانواده کشتی هستم و امیدوارم شرایطی به وجود آید که این جوان مستعد بتواند دوباره به کشتی برگردد.

 

طلایی المپیک سیدنی یادآور شد: بسیاری از قهرمانان و انسان‌های موفق از دل مشکلات رشد کردن و کشتی نیز ورزش قشر ضعیف جامعه است.

 

وی یادآور شد: مگر کم کشتی‌گیر موفق و مفید در اجتماع داریم؟ عباس جدیدی، علیرضا حیدری، رسول و امیر خادم، حمید سوریان، علیرضا رضایی و بسیاری دیگر از قهرمانان بزرگ کشتی می‌توانند هر کدام به تنهایی الگوی خوبی برای جوانان ایرانی باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------