آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

برتری ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو/ صعود فولاد به مرحله بعدی جام حذفی با هت‌تریک پریرا



دیدار ذوب آهن و پدیده,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد با برتری مقابل شهرخودرو به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال ذوب آهن و شهر خودرو از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

 

در این دیدار مجتبی حق دوست در دقیقه هشتم مسابقه موفق شد با ضربه سر سانتر ارسالی از سمت راست تیم فوتبال ذوب آهن توسط فرشاد محمدی مهر را به گل تبدیل کند.

 

گل دوم این دیدار نیز از سوی میلاد جهانی در دقیقه ۸۶ برای ذوب آهنی‌ها روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان شهر خودرو به ثمر رسید و وی توانست دروازه خالی را پس از تعقیب توپ به تور بچسباند.

 

کار به همین جا ختم نشد و دو دقیقه بعد تیم فوتبال شهر خودرو روی اشتباه و گل به خودی عبدالله حسینی مدافع ذوب آهنی‌ها پس از ارسال توپ روی دروازه حریف به گل اول خود دست یافتند.

 

***

 

صعود فولاد با هت‌تریک پریرا و برد خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی

تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر فولاد به پایان رسید.

 

با توجه به حساسیت‌های این دیدار، دو تیم از ابتدا به دنبال کنترل حریف و مدیریت جریان بازی بودند. همین مسئله نیز باعث افت کیفیت بازی شد. رفته‌رفته بازی پربرخوردتر دنبال شده و دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند.

 

تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه نخست این بازی بی‌ثمر بوده و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم بازی این فولاد بود که عملکرد بهتری نسبت به میزبان خود داشت و توانست موقعیت‌های خطرناک‌تری روی دروازه ماشین‌سازی ایجاد کند. در یکی از این موقعیت‌ها توپ به صورت خطرناکی از کنار دروازه شاگردان پاشازاده به بیرون رفت.

 

در حالی که دیدار دو تیم با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، مهدی رحیمی، بازیکن ماشین‌سازی در محوطه جریمه این تیم روی مجتبی نجاریان خطا کرد تا داور این دیدار یک ضربه پنالتی به نفع فولاد اعلام کند. لوسیانو پریرا نیز در دقیقه 62 با استفاده از این فرصت، دروازه ماشین‌سازی را باز کرد.

 

پس از گل اول بازی، شاگردان پاشازاده به دنبال جبران گل خورده بودند اما این بازیکنان فولاد بودند که با همکاری پاتوسی و پریرا در دقیقه 80 به گل دوم دست یافتند. پریرا در این دقیقه توانست گل دوم فولاد و خودش را وارد دروازه ماشین‌سازی کند.

 

در ادامه بازی نیز برتری با شاگردان جواد نکونام بود و این بار لوسیانو پریرا با ضربه سر گل سوم فولاد را در دقیقه 90 به ثمر رساند. این دیدار در نهایت با هت‌تریک لوسیانو پریرا و با برتری 3 بر صفر فولاد به پایان برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------