آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

صحنه جنجالی بازی پرسپولیس؛ سیدجلال مرتکب پنالتی شد؟



کارشناسی داوری پرسپولیس و مس نوین,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
برخورد مشکوک سیدجلال حسینی با مهاجم تیم مس نوین کرمان در محوطه جریمه به محل مناقشه در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس با سه گل مس نوین را شکست داد تا قاطعانه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. این پیروزی در حالی اتفاق افتاد که یک صحنه مشکوک درابتدای بازی در درون محوطه جریمه سرخ ها رخ داد و نظرات متفاوتی هم درباره آن وجود دارد.

 

در این لحظه، کاظمیان بازیکن تیم مس پرتاب اوت خود را بلند روی دروازه فرستاد و سیدجلال حسینی و کیان عباسپور بازیکن مس نوین برای تصاحب توپ به هوا پریدند و برخوردی بین طرفین شکل گرفت که مسی ها اعتقاد داشتند در این صحنه کاپیتان پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شده است.

 

کارشناسان داوری در خصوص این برخورد نظر خود را گفته اند که در زیر می‌خوانید:

 

محمود رفعتی: به نظر می‌رسد سیدجلال با دست به صورت بازیکن مس می‌زند که باید پنالتی گرفته شود با یک اخطار برای حسینی. شدت ضربه به شکلی نبود که اخراج شود.

 

 محمد فنایی: برخوردی وجود دارد اما از تصویر از فاصله دور است و نمی‌شود تصمیم گرفت که پنالتی کرده یا نه. هر دو بازیکن شانس زدن توپ را دارند و سیدجلال بیشتر پریده بالا و در این شرایط باید توپ را رها کند و بازیکن را بزند تا پنالتی بگیرد. من خیلی نمی‌توانم بگویم این صحنه پنالتی است. البته صحنه باید انقدر واضح باشد که وقتی من به عنوان کارشناس خودم را خرج می‌کنم، حداقل درست بگوییم.

 

علی خسروی: علی خسروی: سیدجلال با آرنج ضربه می‌زند و پنالتی باید برای مس نوین اعلام می‌شد.

 

نوید مظفری: سید جلال مرتکب پنالتی نشد و هیچ خطای پنالتی به سود مس نوین رخ نداد.

 

حیدر سلیمانی: بازی پربرخورد و پرچالشی نبود اما داور بازی در دقیقه سه می توانست برای مس نوین یک پنالتی بگیرد که این کار را انجام نداد.

 

حسین عسگری: صحنه را خیلی دیدم و خطایی به نظر نمی‌رسد. سیدجلال که می‌پرد دستش می‌خورد به سر یا صورت بازیکن اما چون قبل از آن بازیکن پریده، خطا نیست. به نظر من پنالتی نیست.

 

نوذر رودنیل: سیدجلال حسینی ناخودآگاه آمد و عمدی در کارش نبود و خطایی انجام نداد که پنالتی بگیرند. اگر بخواهیم این صحنه ها را پنالتی بگیریم باید 20-30 پنالتی بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------