بارسلونا با تحقیر سوسیه‌داد، جای رئال مادرید را در رده دوم گرفت/ صعود پاری‌سن‌ژرمن به صدر جدول با شکست لیون



دیدار بارسلونا و رئال سوسیه داد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بارسلونا در شبی که کاپیتان این تیم رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه ثبت کرد، برتری مقتدرانه‌ای در خانه رئال سوسیه‌داد به دست آورد.

به گزارش تسنیم، هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا، یکشنبه شب با دیدار تیم‌های رئال سوسیه‌داد و بارسلونا به پایان رسید که بارسلونا به برتری قاطعانه 6 بر یک دست یافت.

 

آنتوان گریزمان در دقیقه 37، سرجینیو دِست در دقایق 43 و 53، لیونل مسی در دقایق 56 و 89 و عثمان دمبله در دقیقه 71، گل‌های بارسا را به ثمر رساندند و آندر بارنتکسا در دقیقه 77 دروازه بارسلونا را گشود.

 

شاگردان رونالد کومان با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود، 62 امتیازی شدند و جای رئال مادرید را در رتبه دوم جدول لالیگا گرفتند. آبی و اناری‌ها اکنون چهار امتیاز با اتلتیکو مادریدِ صدرنشین فاصله دارند. سوسیه‌داد هم با 45 امتیاز در رده پنجم جدول رقابت‌ها قرار گرفته است.

 

این هفتصدوشصت‌وهشتمین بازی لیونل مسی با پیراهن بارسا بود و او با یک بازی بیشتر از ژاوی ارناندس، از این حیث در تاریخ باشگاه بارسلونا رکورددار شد.

 

***

 

صعود پاری‌سن‌ژرمن به صدر جدول با برتری در بازی بزرگ هفته

در آخرین و مهم‌ترین دیدار از هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)، تیم رده سومی لیون یکشنبه شب در ورزشگاه گروپاما میزبان پاری‌سن‌ژرمن بود و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

 

کیلیان امباپه در دقایق 15 و 52، دنیلو پریرا در دقیقه 32 و آنخل دی‌ماریا در دقیقه 47 برای PSG گلزنی کردند و اسلام سلیمانی در دقیقه 62 و مکسول کورنت در دقیقه 81، گل‌های لیون را به ثمر رساندند.

 

با این نتیجه، پاری‌سن‌ژرمن 63 امتیازی شد و با بهره بردن از شکست این هفته لیل، با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم به صدر جدول لیگ یک فرانسه رسید. لیون هم با 60 امتیاز در رتبه سوم جدول رقابت‌ها باقی ماند.

 

***

 

تاتنهام با پیروزی آشتی کرد

تاتنهام یکشنبه شب در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، در ویلا پارک میهمان استون‌ویلا بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

 

وینیسیوس در دقیقه 29 و هری کین در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی، دروازه شاگردان دین اسمیت را باز کردند.

 

تاتنهام که هفته گذشته از آرسنال و دینامو زاگرب شکست خورد و از لیگ اروپا حذف شد، با 48 امتیاز به جایگاه ششم جدول لیگ جزیره  صعود کرد. استون‌ویلا هم در رتبه دهم جدول مسابقات باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------