شرط عجیب رونالدو برای ماندن در یوونتوس!/ جذب بنزما و یک هافبک خلاق



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
آینده کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در پایان فصل مشخص خواهد شد.
به گزارش ورزش سه، نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی در مورد احتمال ماندن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در فصل آینده در تورین صحبت کرده است. قرارداد این بازیکن پرافتخار یک سال دیگر با یوونتوس تمام می شود و اخباری در مورد جدایی کریستیانو رونالدو در همین تابستان شنیده شده، اما به نظر می رسد او خواهان ماندن در تورین و کمک به بازسازی این تیم برای فصل آینده است.

 

بر همین اساس رونالدو خواهان انتقال دو بازیکن جدید و بزرگ به یووتنوس شده است. اولین گزینه کریم بنزما، گلزن باتجربه رئال مادرید است. البته بنزما در حال سپری کردن بهترین روزهای خود در مادرید بوده و بعید است رئال را به این راحتی ترک کرد، اما رونالدوی 36 ساله دوست دارد یوونتوس بازیکنی را جذب کند که حداقل شبیه این مهاجم فرانسوی باشد.

 

همچنین رونالدو خواهان انتقال یک هافبک خلاق و پاسور به تورین شده که بتواند پاس گل های فراوانی برای او در فصل آتی ارسال کند. در ماه های اخیر اخباری در مورد تمایل یوونتوس به جذب بازیکنانی چون ایسکو و فیلیپ کوتینیو مطرح شده و بی شک این تیم در تابستان پیش رو حداقل یک هافبک گلساز جذب خواهد کرد.

 

هنوز تکلیف آینده رونالدو در تورین مشخص نیست و ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن به زودی با مدیران یوونتوس ملاقات خواهد کرد تا درباره آینده رونالدو مذاکره کند. البته این جلسه تا پایان فصل برگزار نخواهد شد و در تابستان است که تکلیف این ستاره پرتغالی روشن می شود. در صورت تمایل به جدایی از یوونتوس، اخباری در مورد احتمال بازگشت رونالدو به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد مطرح شده است. اما او در صورتی در یوونتوس می ماند که ترکیب این تیم به خوبی تقویت شود.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------