آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

گل‌محمدی: بلند بودن چمن ورزشگاه برنامه ریزی شده بود/ مربی پدیده: برابر پرسپولیس با استراتژی بازی کردیم



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش به خاطر بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا نتوانست گلزنی کند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش برابر پدیده، اظهار کرد: بازی زیبایی را دیدیم و دو تیم بازی خوبی انجام دادند. نیمه اول بازی یک طرفه بود چند فرصت خوب داشتیم اما از این فرصت‌ها استفاده نکردیم و روی غافلگیری گل خوردیم. برای خودم هم جای سوال است چطور روی اوت دستی گل خوردیم هرچند معتقدم اوت به درستی به سود حریف اعلام نشده بود.

 

وی افزود: در نیمه دوم هم سعی کردیم به گل برسیم و بعد از گل تساوی هم باز فرصت داشتیم اما امروز از آن روزهایی بود که هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد. فکر می‌کنم دلیل این موضوع هم چمن بلند ورزشگاه بود. برای چنین بازی‌ای متاسفانه چمن ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و خیلی بلند بود و متاسفم برای کسانی که چنین کاری انجام دادند. من چمن به این بلندی  در این ورزشگاه ندیده بودم. فکر می‌کنم این موضوع از قبل طراحی شده بود و باید ابراز تاسف کنم که ناظر بازی وضعیت چمن را بررسی نکرده بود. این موضوع ۱۰۰ درصد از قبل طراحی شده بود.

 

او درباره وضعیت تیم پدیده هم گفت: تغییرات زیادی در این باشگاه ایجاد شده و مشخص است این تیم نیاز به آرامش دارد. انتظار داشتم مشکلات مدیریتی با تعامل حل شود اما حل نشده است. من خاطرات خوبی در این تیم دارم.

 

گل‌محمدی همچنین گفت: رفتن من از پدیده با توافق طرفین بود.

 

او درباره اینکه ورود بازیکن خارجی ممنوع است، گفت: در باشگاه‌های آسیایی، همه تیم‌ها با تدارک خوب وارد می‌شوند اما اینکه تصمیم گرفتند بازیکن خارجی حضور نداشته باشد که این موضوع روی کیفیت تیم‌های ایرانی تاثیر می‌گذارد. پارسال بازیکنان ما نشان دادند تعصب ایرانی می‌تواند بر پول غلبه کند اما ممکن است همیشه این اتفاق رخ ندهد.

 

او در ادامه  درباره حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیمش هم گفت: او زمان کمی را بازی کرد. او به زمان بیشتری احتیاج دارد. او با پای شکسته چند بازی خوب برای ما انجام داد و حواسمان به او است.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره وضعیت فرشاد فرجی هم گفت: او مشکوک به کرونا  بود  و تصمیم گرفتیم از اردو به دور باشد.

 

وی همچنین گفت: بعد از اینکه لیگ تعطیل شد تیم‌ها از شرایط مسابقه دور شدند. امروز دور بودن از شرایط مسابقه و بلند بودن چمن ورزشگاه دلیل شد تا فرصت‌های ما به گل تبدیل نشود.

 

***

 

فاضلی: برابر پرسپولیس با استراتژی بازی کردیم

محمدرضا فاضلی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس، اظهار کرد: به شرف بازیکنان با غیرت خودمان درود می‌فرستیم که با جان و دل بازی کردند. طبق برنامه پیش رفتیم و استراتژی داشتیم. حریف تیم قابل احترام و بزرگ است. آنها از تیم نیم فصل اول بهتر بازی می‌کنند اما ما هم با برنامه بازی کردیم و بعد از رسیدن به گل می‌توانستیم توسط بایرامی به گل بعدی برسیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد، نتیجه بازی چیز دیگری می‌شد.

 

وی افزود: بعد از گلی که خوردیم پرسپولیس می‌توانست به گل دوم برسد. به تیم حریف هم خسته نباشید می‌گویم.

 

او همچنین گفت: استراتژی ما این بود که از عقب دفاع کنیم و گاهی هم قرار بود پیش برویم. گلی هم که زدیم روی یک چرخش توپ بود که توپ را به سمت راست بردیم و به گل رسیدیم.

 

او درباره اینکه گل‌محمدی گفته بود بلندی چمن ورزشگاه از قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: ما در جریان نبودیم چون ما هم تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم و گلی هم که زدیم روی زمین بود. این موضوع از قبل برنامه‌ریزی شده نبود و این موضوع را تایید نمی‌کنم.

 

فاضلی همچنین درباره داوری هم گفت: داوری در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم جریان بازی تغییر کرد. داور قرار نیست برای تیم حریف پنالتی بگیرد. آقای صفایی مدیریت کرد و باعث شد تیم حریف پشت محوطه جریمه ما خطا بگیرد و در آخر به گل رسید. روی یک ضد حمله بازیکن حریف روی بازیکن ما خراب شد که باید پنالتی اعلام می‌شد. ۷۰ میلیون نفر بازی را می دیدند اما پدیده هم هواداران خودش را دارد و خواهش می‌کنم داوران روی جریان بازی مدیریت داشته باشند. ما روی این صحنه اعتراض داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------