آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

مجیدی: پیکان بدون ضربه در چارچوب یک امتیاز گرفت/ تارتار: تساوی با استقلال نتیجه مناسبی برای ما بود



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال گفت: طبق آمار بازی پیکانی‌ها بدون این‌که یک ضربه در چارچوب داشته باشند از این بازی تک امتیاز گرفتند و بازی مساوی تمام شد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی پس از تساوی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: تیم پیکان فشرده و دفاعی بازی کرد و طبیعی بود که فرصت زیادی به دست نیاوریم. سه فرصت گلزنی داشتیم که تبدیل به گل نشدند و استفاده نکردیم. طبق آمار بازی پیکانی‌ها بدون این‌که یک ضربه در چارچوب داشته باشد از این بازی تک امتیاز گرفتند و بازی مساوی تمام شد.

 

او ادامه داد: متاسفانه مشکلی که برای تیم ما به وجود آمد این بود که چند روز بازیکنانمان به خاطر کرونا نتوانستند کنار ما باشند ولی خوشختانه برای بازی‌های آسیایی همه را در اختیار خواهیم داشتیم و تیم را برای این بازی‌ها آماده می‌کنیم. اکنون مصدومی هم نداریم و فقط بابک مرادی را به دلیل بیماری کرونا در اختیار نداریم که در قرنطینه است اما برای بازی‌های آسیایی همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

 

تارتار: تساوی با استقلال نتیجه مناسبی برای ما بود

مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول پایاپای با استقلال تا دقیقه 35 پیش رفتیم. در این دقیقه تنشی بین بازیکنان ایجاد شد و تمرکزمان را از دست دادیم و استقلال 5،6 دقیقه بهتر از ما کار کرد. در نیمه دوم استقلال را خوب کنترل کردیم و دنبال ضد حملات سریع بودیم که خیلی موفق نبودیم و توپ‌های‌مان را از دست دادیم. در مجموع تیم ما به خصوص در بخش دفاعی منظم بازی کرد. نتیجه مناسبی برای ما بود.  نزدیک به 7،8 بازیکن آکادمی ما در این بازی به میدان رفتند که دستاورد بزرگی است و ما را به آینده تیم امیدوار می‌کند.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با غیبت چند بازیکن تیمش در ترکیب امروز تصریح کرد: در تمرینات حضور ندارید و نمی‌دانید شرایط به چه شکل است. مصدومیت‌ها، بیماری‌ها و شرایط بازی باعث می‌شود این بازیکنان نباشند. بازیکنانی که امروز بازی کردند، انصافا خوب بودند.

 

تارتار در خصوص تفاوت بازی تیمش با جام حذفی گفت: قبل از بازی جام حذفی گفته بودم به بازی با استقلال به چشم یک دیدار تدارکاتی سنگین نگاه می‌کنیم. خیلی روی جام حذفی تمرکز نداشتیم و با توجه به پتانسیلی که داریم روی لیگ تمرکز کرده‌ایم. پیکان سال‌های گذشته شرایط خوبی نداشت، اما امسال خدا را شکر شرایط خوبی دارد و دغدغه سقوط ندارد.

 

وی در مورد بازی کردن امیرحسین جولانی که سن و سال کمی دارد، گفت: هفته‌ای یکی دو بار با رده جوانان خودمان بازی می‌کنیم. این بازیکن کیفیتش را نشان داد و لیاقت داشت که به بازیکنان بزرگسال اضافه شود. امروز مزد خودش را گرفت و برای نخستین بار در لیگ برتر بازی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------